Hulde aan het nieuwe Horlogeforum.nl

In ieder geval bedankt voor alle tijd en energie die er in is gestoken. :+1:

Ik moet wel heel erg wennen aan de nieuwe lay-out, maar dat zal waarschijnlijk wel goed komen.

Groet Tecco

Ziet er fris uit, grote verbetering op mobiel gebied!

Het is natuurlijk even wennen maar het ziet er allemaal goed uit

Gr Pieter

Hartelijk dank Coenraad, voor je wijze woorden. Ik ben ook blij met het nieuwe forum.

ik moet nog wel even wennen en dat valt niet mee op mijn leeftijd.
Wel lekker kleurrijk, het is al gezegd, over een paar weken weten we niet beter.
Alle lof aan het team

groetjes Lenno

Ik apprecieer alle moeite, maar op de PC is het echt geen verbetering, als ik eerlijk mag zijn. Ook ik zal de simpelheid van het oude HF missen. Het was misschien wat kneuterig en een beetje ouderwets, maar dat vond ik ook de charme. En je zag veel informatie in Ă©Ă©n blik. Het is een beetje ‘form over substance’ & dat lijkt tegenwoordig de trend. Als het er maar hip uitziet


misschien ligt aan mijn gebruik van het oude forum maar nu is er toch veel meer direct zichtbaar?
ik kan nu heerlijk door alle reacties scrollen, zonder iedere keer op het pijltje naar volgende reactie te moeten klikken
het is wennen, maar op termijn denk ik de nieuwe vorm echt een vooruitgang is!
ik vind de complexiteit zelf nog erg goed meevallen ivg met andere forums (zeker op php)

proficiat aan de makers!!

1 like

Waarom geef je het niet gewoon wat tijd? Ga er een tijd mee aan de slag. Ik heb in mijn werk heel wat veranderingen in software meegemaakt, in het beginaltijd lastig, later vaak een verademing. Geef het even de tijd.,

3 likes

Ik begin te wennen maar ik kan de oude knop van "markeer post als gelezen"niet vinden.

groetjes Lenno

Hmm, ik vind het op de PC nog heel erg wennen. En de eerder genoemde lichte achtergrond is op z’n zachtst gezegd ergonomisch onverantwoord voor de ogen.
En dat zijn de belangrijkste organen van horloge-liefhebbers.

Staat wat mij betreft als 1 op de wishlist >> zachtere kleur <<

Navigatie gaat hopelijk wennen op den duur


Ik ben weer van de partij! Ziet er gelikt uit dit nieuwe forum. Nog wel even wennen :smile: bericht posten duurt ook erg lang merk ik

Ik begin er al aardig aan te wennen (tu)

Ik zal het zeker tijd geven! Mijn eerste (zakelijke) PC was de originele IBM PC 5150 met 2 floppy’s. Nu draai ik in een virtuele machine Win 10 met Office 2016. Ik ben bekend met Apple OS, Linux, Android. Dus ik heb wel wat veranderingen meegemaakt :slight_smile: . Maar of het altijd verbeteringen zijn geweest? Soms wel, maar soms echt niet.

1 like

Ahh, die eerste pc’s. Hoe fantastisch wij die vonden toen. Leuk! Ikzelf vind het forum nu al zeer prettig, en een grote vooruitgang.
Ik hoop echt dat jij dat ook zult vinden. :man_with_gua_pi_mao:

Ik heb zojuist de addon “Color That Site!” op Firefox geïnstalleerd. Nu kan ik mijn eigen kleuren kiezen. Dat helpt al een heel stuk. Dus weer een gelige, wat donkere achtergrond en een zwarte letter :slight_smile: Dat helpt!

Helaas vind ik de nieuwe website / omgeving van het forum minder geslaagd.
Ik begrijp de goede intenties en besteden tijd heel goed.
Maar nut en noodzaak zijn mij niet geheel duidelijk.

De reageerknop heb ik reeds gevonden.

Ik ben lid van een hoeveelheid aan fora ( of forums ??)
maar dit forum ziet er mijn inziens minder overzichtelijker uit dan andere.
En ook is het forum niet meer zo leesbaar als voorheen.
Wellicht zal het wennen zijn, ik hoop het.
Tevens zag ik dat de linkjes naar foto’s (photobucket) in oudere berichten niet meer werken. :confused:

De makers hebben ongetwijfeld alle goede bedoelingen.
Maar soms pakken zaken anders uit.

Overigens, ik kom uit het 8086 tijdperk, dus aanpassen ben is mij zeker niet ongewoon, :smile:

Ik ben nu een tijdje aan het rondscrollen op het forum en moet zeggen dat het erg snel went. Vind het er echt prima uitzien! Wat ik alleen lastig vind is om reacties zonder quotes te volgen/plaatsen


Echt genieten zo’n post van jou Coenraad!

Ik vind het ook een vooruitgang, even wennen maar dat gaat snel. Het wit is ook spierwit, en zo 's avonds met een flink scherm is dat niet het meest aangename!

Komende tijd nog even verder ontdekken :wink:

gr, HJR

bi het oude forum kon je bij horlogemarkt even snel naar b.v. pagina 5 of 6 klikken nu moet je alles doorscrollen wat ik toch wel wat omslachtig vindt.

groetjes Lenno

1 like

Fantastisch geschreven, chapeau!