Hulde aan het nieuwe Horlogeforum.nl

Heb je de categorie indeling al geprobeerd? Waarschijnlijk niet.

Dat heb ik dus nooit op mijn tablets (zijn Apple).

Goed, je problemen zijn bekend, dank je voor het melden.

Ben nu mijn (oude) tablet aan het proberen, Galaxy Tab 2 10.1
Alles lijkt op zich te werken, geen vastlopers of misplaatste knoppen. Merk alleen dat ik nogal geduld moet hebben met alles… Duidelijk te merken dat deze forumsoftware een stuk zwaarder is voor de client

Ook geen problemen met touch vlak dat niet goed uitgelijnd is hoor

@BramJ

Dus jij ziet dit kader anders ?

Gisteravond had ik zelfs onderstaande effect.

overigens heb ik nu ook geen last met vastlopen
maar een uurtje terug nog wel…
als je wilt ga even door met die Samsung dan kunnen we zien of het bij jou nooit vastloopt of toevallig nu even niet.

grtz. Gerard

Mja, ziet er gewoon goed uit hier, gebruik gewoon de mobiele versie, geen desktop mode

Ik draai niet de Samsung android versie op mijn Tab 2 10.1, maar Cyanogenmod 10 (Android 4.2.2)

Ik zat ook in de mobiele versie
maar het maakt overigens niks uit
in de desktop versie heb ik hetzelfde kader
is niet echt een probleem zolang je maar weet waar te tikken
btw heb je een tablet met styluspen ?

Nee, geen pen. Gewoon mijn dikke vingers :stuck_out_tongue:

en precies om 13.01 hrs. is hier de site weer vastgelopen

Ik moet er echt heel erg aan wennen denk,te druk,te rommelig en onrustig voor de oogjes,zeer zeker op de pc met een 27" scherm. Forums zoals TZ-Uk en Watchuseek vind ik fijne forums om te lezen qua layout en indexering.

Op mijn Ipad2 werkt de site niet naar behoren,kom vaak niet uit het menu en de buttons weigeren te werken waardoor ik de hele site moet afsluiten en weer opnieuw moet beginnen.

Op de Samsung GalaxyTab S 10.5 werkt de site wel en op de oude Tab 10.1 is het ook een drama,eigenlijk het zelfde verhaal als met de Ipad2.

Op de PC ondervind ik geen problemen,alles loopt soepel en vlot op W8.1.

De probleempjes hebben toch denk te maken met de wat iets oudere besturings systemen maar dat moet allemaal makkelijk op te lossen zijn alhoewel ik met de oude Ipad 2/Tab10.1 nog nooit problemen met forums heb gehad.

Ik grasduinde hier al een hele tijd rond op HF, maar had nog nooit niets gepost op het oude forum omdat ik niet zo bevlogen ben in posten met codes en tags. Nu is het toch veel gemakkelijker geworden met die directe editor van het nieuwe HF!
Bij deze, gefeliciteerd met het nieuwe HF, ik vind het alvast gemakkelijker, overzichtelijker en gewoon beter dan de oude! Doe zo voort!

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het jammer vindt dat er mensen zijn die zoveel problemen ondervinden op het nieuwe forum
Bij mij loopt alles op rolletjes op de laptop en ook op de iPhone heb ik nergens last van
Van mijn kant kan ik dan ook alleen maar zeggen Hulde aan het nieuwe Horlogeforum.nl

Gr Pieter

Heerlijk dat je sommige topics kunt “negeren”, geven geen meldingen bij nieuw en ongelezen.

1 like

Heerlijk dat je gewoon alles onder elkaar ziet staan. Ik wordt er wel gelukkig van ^^

Hoezo is er eigenlijk afgestapt van de scheiding tussen horloges die nog te koop zijn en horloges die verkocht zijn en waarvan het topic gesloten is. Momenteel staat alles door elkaar, dat lijkt mij niet wenselijk?

Je kunt toch aan het slotje zien of een topic gesloten is. Het lijkt mij dat over een tijdje via ups de onverkochte horloges bovenaan staan, en de verkochte onderaan.

1 like

En zoals @bartbossenbroek al zei kun je topics negeren@ dan zaken ze ook vanzelf een krijg je er geen melding meer over.

Dat kan je inderdaad zien, maar wat is de meerwaarde van topics zien die gesloten/verkocht zijn?
Enige wat het momenteel doet is zorgen dat je meer moet scrollen om niet verkochte horloges te zien.

1 like

Top forum zo. Werkt heerlijk op de iPhone en is een enorme verbetering. Lullig voor de mensen die er problemen mee hebben. Gewoon even doorzetten, zal vanzelf wennen ;-).

1 like

Is er gisteren/vandaag een update doorgevoerd? Ik zie nl. op mijn telefoon alleen topictitels en geen datum, tijd of naam van topicstarter in één scherm, terwijl dat voorheen wel het geval was.

Ik vind het nieuwe forum inmiddels top! Was even wennen uiteraard, maar nu is het prima.

Ik sluit me aan bij @sinergie. Die verkochte titels mogen wat mij betreft direct de prullenbak in, of naar het verkocht gedeelte. Dit werkt niet zo lekker nu.