Absoluut…ik zou het hem alleen niet vertellen wat je betaald hebt
Verguld, vermoedelijk quartz, jaren 90, merkloos, erotische afbeelding.
Het zou me niet verbazen als ie van de kermis komt of zoiets dergelijks.
Desalniettemin een leuk cadeau voor je vriend, al zou ik er zelf niet mee rond gaan lopen.
Is mijn buurvrouw (NOT)
Jij bent dan ook misschien niet zo’n gek als mijn vriend, die loopt met mij door de stad aan een ketting, daar tegenover is het horloge niks he
Is hij bang dat hij je kwijt raakt?
Zit jij dan aan die ketting vast of hij?
Ok, daar kan ik verder niet tegen op.
Het lijkt me een uitstekend cadeau voor hem in dat geval.
Oh dear oh dear…ik ga weer aan het werk, want het gaat uit de hand lopen hier…
Hé Davinci!!!.. @Logie en ik zijn uiterst serieuze jongens!
Welk klusje kunnen wij nu weer opknappen? Altijd als er geklooid wordt, worden wij naar voren geschoven!
Hebben wij initiatief genomen in dit topic?
We weten van niks…
Maar we zijn de flauwste niet… Kom maar door…
Onder de noemer; doe maar dol met deze troll😜
Ik wist dat ik op je kon rekenen vent
Of jij verstand hebt van erotiek en horloges
Ik natuurlijk, maar genoeg daarover. Think horloges!
Jij zet hier de hele boel op zijn kop… allemaal van die keurige stoffige vintage horlogeliefhebbers, die nu ineens ondeugende gedachten krijgen…hahaha
Het nymphomane zusje van Ingedepinge. Doei!
Ik denk eerder Hendrik in een geile bui
Waar woon je dan wel niet?
Ok …
Erotica horloges is een verzamel niche op zich. Het exemplaar dat je laat zien is een zeer eenvoudig horloge met een minimale waarde. Wat je vrij vaak ziet zijn omgebouwde zakhorloges, meestal van Doxa met diverse erotica scènes met mechanisch “bewegende delen”. Wat echt bijzonder is zijn vroege 18e eeuwse erotica zakhorloges die vaak een brave voorkant hadden en een spannend binnenste. Zo nu en dan brengt een klein merk of individu wel een hoge kwaliteit erotica horloge uit maar dan praat je vaak over 50k+.
Weer zo’n neukhorloge… sneu geld hoor.