Hulp aub! Erotisch getint horloge - meer informatie & waarde gezocht door een een nieuweling!

Hoi iedereen

Sinds enkele weken pas ben ik helemaal in de ban van het retro/vintage tweedehands aan- en verkopen, dus ik ben nog volop in de “ontdekkingsfase” zeg maar, dit om mijn eigen stijl te ontwikkelen, maar vooral om mezelf meer te leren over de vintagemarkt zelf, waar/hoe ik leuke stukken en betrouwbare informatie kan vinden & waardebepaling.
Ik ben dus écht nog een ROOKIE!

Nu is het zo dat ik helemaal niet bekend ben met de horlogemarkt! Eerlijk gezegd gaat mijn interesse hier niet naar uit. Wél naar bijvoorbeeld de erotiek markt.

Laatst vond ik onderstaand horloge via een veiling. Een ideaal cadeau voor mijn vriend, dacht ik, die 40 jaar wordt volgende maand. Dus ik heb het gekocht, maar heb eigenlijk niet veel informatie over dit horloge, laat staan over wat de waarde hier nou daadwerkelijk van is!
Graag hulp dus aub!!!
Vooral meer informatie hier over is welkom!

Dit is de informatie die ik zelf kreeg:
Horloge “Sex at the office” - ca. 1990
Authentiek leder - band 23 cm - diameter horloge 3,5 cm
Loopt goed en kan worden geliquideerd.
Zie foto’s.

Zo, ik hoop dat iemand van jullie mij wat wijzer kan maken, alvast bedankt voor de moeite en hopelijk tot gauw!

Groetjes
Shanna

3 likes

Geliquideerd?

Verkapt verkoop topic ?

Als je niet geinteresseerd bent in horloges zit je hier verkeerd. Gelukkig hebben wij @Logie en @25tien die je met het tweede item op weg kunnen helpen :sunglasses:.

OT: in businesstermen betekent het financiele vereffening, zoals bijvoorbeeld bij een faillissement.

4 likes

Ja dat vraag ik mij ook af…

Nee hoor :slight_smile:

Wat heb je er voor betaald?

Ik schat de waarde niet veel meer dan een tientje.

1 like

Leuk cadeautje, sommige mensen hebben toch echt veel geluk in het leven, :wink:

2 likes

Een dikke €150… Hopelijk geen zware beginnersfout! Nu, voor mijn vriend is het sowieso wel wat waard denk ik hoor, zonder naar de centen te kijken :stuck_out_tongue:

Goed vrouwke vinden he :wink:

1 like

Mooi cadeau! Dat is ff wat anders dan een pak speelkaarten met blote dames erop! :laughing: :innocent:

2 likes

Uhm…ik ben bang dat je genaai…eh…veel en veel teveel betaald hebt.

8 likes

Dus u wil zeggen dat @Logie en @25tien mij hier wel mee kunnen helpen?
Excuses, ben hier ook volledig nieuw op het forum!

3 likes

Het is het gebaar dat telt? Hoop ik toch. Anders heeft misschien mijn laatste uur geslagen :stuck_out_tongue:

Heb je deze gekocht bij christine le duc? :sunglasses:

Nee via een veiling

van christine le duc

2 likes

Nee Catawiki

Wat heb je toch met Christine Le Duc??? :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like