Hulp bij aankoop eerste horloge.

Nee, niet zo’n afgezaagde speedy. Minst aantrekkelijke omega uit de huidige collectie.

on topic: als je de superocean heritage 2 mooi vindt zou ik die nemen. Die heeft het nieuwe B20 uurwerk. Dat is het geleende inhouse uurwerk van Tudor. Heb je gelijk iets speciaals.

3 likes

Hierop inhakend…
Zat van de week al te kijken.

Zit nog iets ruimte in de prijs kan ik u vertellen en het is een geweldig horloge. Ken de verkoper verder niet, maar communicatie was prima.

Breitling Superocean Heritage 42mm van 03-2018 zgan a1732124
€ 2.950,00

Dat dus. Moeilijk bij jou in de buurt ? Pak n dagje ergens anders en gewoon alles passen wat je ziet.

Soms zie ik hier wat langs komen, stap op de scooter en binnen n half uur weet ik of het bij me past .

Om 17 uur zin om n rolex te proberen ? 17:30 hangt ie om mn pols :sunglasses: . Nee sorry toch niet mijn smaak :rofl:

Maar dan weet je tenminste wel wat je smaak is, wat bij je past en hoe het zit.

Misschien niet leuk voor alle flipper-dudes, maar jammer dan :v:

Het gaat om de heritage 2. Dit lijkt me dan de eta versie?

Allemensen! Het is net of ik de topicstarter ben!!
Zit in exact hetzelfde schuitje, zelfde wensen ook. Misschien kunnen we een dubbelaankoop doen??

Ik miste net de aanbieding van kiek hier op het horlogeforum.

Wil ook graag de blauwe 2, 42 op staal en later een rubberband.

Ben al ik overleg met steinders Maastricht echter zakken zij niets!
Ook in overleg met Engelse aan ieders echter kom je dan ook al snel op 3500+

Ik wil er max 3 voor uitgeven, liefst nog iets eronder

Je moet makkelijk een leuke korting kunnen krijgen bij een AD, mooi horloge!

Omega s top icoon
Maar je mag een mening hebben toch.

1 like

Ik heb de heritage wel gepast maar ik vind de gewone Superocean II mooier staan.

Dit is doe ik ook zeker en dat heeft me al ver gebracht tot de keuze op de Superocean II.

Haha 2 voor de prijs van 1 misschien

2 likes

Anders moet je eens aan David vragen aan welke prijs je die bij hem kan bekomen…

Prijzen zitten vaak zeer goed… en komen met afgestempelde AD garantiekaart.

Timepiecebank

We kunnen het altijd voorleggen…
Wat stel je voor?

David de eigenaar van Timepiecebank? En/of een betrouwbare site? Had daar ook al gekeken en daar bieden ze het horloge aan tegen een zeer scherpe prijs 2890.

Het is inderdaad het enige icoon van omega. Maar dan kan ik hem natuurlijk inderdaad nog steeds niet mooi vinden. Ik vind trouwens wel meer iconen niet mooi. Cartier santos en JLC reverso bijvoorbeeld.

1 like

David is de eigenaar van Timepiecebank.

Hij is steeds de goedkoopste van Chrono24.

Zitten in Antwerpen en heb er reeds 2 horloges gekocht, je mag gerust mijn naam vermelden.

Soms kan het zijn dat de garantiekaart wel al enkele maanden geleden werd afgestempeld, vraag deze info gewoon even bij contact.

en:

Welkom!

Ik bezit zelf een Superocean dus ik kan er over mee praten.
Ten eerste is het een hele fijne klok (wel aardig dik) en hij draagt zwaar zelfs op siliconen band.
Mooie afwerking, goede kwaliteit.
Je bent wel afhankelijk wat de dealer er heeft liggen, het is niet zo dat ze naast het showmodel 4 ervan on de kluis hebben liggen.
Waar ik 'm gekocht had iig niet.
Maar als het goed is zitten er geen gebruikers sporen door alleen het passen.

Ieder zijn mening nogmaals :+1:

1 like

Als je hem ergens voor 500 euro goedkoper kan krijgen, zou ik dat zeker doen.

Een juwelier kan best aardig en gastvrij zijn, maar niet 500 euro lief wat mij betreft.

1 like

Ben benieuwd wat het geworden is…

Dus open zeker een NA topic als hij binnen is!

Met veel plaatjes! :sunglasses:

gaan voor een Tudor Black Bay :stuck_out_tongue:

Bedankt allemaal voor de hulp tot nu toe, in ieder geval weer wat wijzer geworden op sommige punten.

Gepast maar om m’n pols toch de Breitling mooier.

Als ik zover ben zal ik m zeker delen!