Lees eens goed. Ik blijf altijd netjes in de communicatie en heb dit nooit aan de verkoper verteld. Ik ben slim genoeg om te weten dat ik mijzelf daarmee in de vingers snij.
Ik heb alleen meerdere keren gevraagd wanneer het object verzonden gaat worden. Maargoed, ik zit nu dus met het probleem van een refund. Na goed zoeken op google blijkt dat ik niet de enige ben, ik heb alleen de oplossing nog niet gevonden.
edit: het was een tientje meer, ik wil gewoon graag die plaat een keer ontvangen
Ik wacht nog even een dagje, en dan zal ik inderdaad morgen paypal bellen. Maar ik dacht; ik post het alsnog even hier, in het geval dat iemand hier iets soortgelijks mee heeft gemaakt.
Toevallig ken ik deze verkoper vrij goed. Ik zie dat nu pas, in je screenshot. Begrijp ik goed dat het gaat om elisabeth9679 uit Frankrijk ?
Ik ben al heel lang actief op Ebay- ook onder de naam Klokkengek- en heb al een aantal keren zaken met deze verkoper gedaan. Naar zeer volle tevredenheid. Altijd goed en altijd binnen een week de spullen ontvangen; ze zit in het noorden van Frankrijk. Ik koop veel van mijn gereedschappen bij haar; ze is officieel Bergeon dealer.
Daarom begrijp ik er niets van. Ik denk dat er ergens een misverstand in het spel is. Wat ik wel weet, is dat zij zelf geen Engels spreekt, dus als je een vraag in het Engels stelt wordt hij heel laat- of soms niet- beantwoord. Dat laatste is natuurlijk niet best, dat is duidelijk, maar haar afspraken naar mij is ze alle keren goed nagekomen.
Ik heb een net berichtje in het frans geschreven. Het zal vast goedkomen. Toch snap ik dan ook niet waarom de wijzerplaat niet gewoon op is gestuurd. Zoān opdringere klant ben ik niet. Maar als er een dag na betaling een shipping hoort te zijn en die komt niet, dan kan elke verkoper wel een paar berichtjes verwachten natuurlijk.
Anyway mijn angst om opgelicht te worden is weg, komt vast goed. Bedankt voor de reacties!
Ik zal maar kerel genoeg zijn en toegeven dat ik veel te snel heb geoordeeld. Ik ben vaak vrij ongeduldig, en wachten op mezelf duurt me soms al te lang .
Ik blijf het een beetje krom vinden dat het wijzerplaatje 2 weken na betaling nog niet verstuurd is, maar a la dat terzijde. Ik kreeg eindelijk reactie terug in het frans dat ik toch een van de twee opties had moeten selecteren.
Ik dacht zelf eerst dat het oplichterij was omdat er niet de optie bij stond: āI paid for this order and didnāt received a refundā. Maar het gaat dus om de afspraak die je met verkoper hebt gesloten. Niet dat je geld al uitgekeerd is.
De optie gesubmit, en binnen 10 minuten stond het geld weer op de paypal rekening.
Dus wat heb ik hiervan geleerd? Bar weinig, want ik ken mezelf vrij goed. De volgende keer zal ik waarschijnlijk hetzelfde reageren
Toch was het mijn eigen ergenis en ongeduld, en wil ik niet dat er slecht over deze ebay verkoper wordt gepraat aangezien anderen er goede ervaringen mee hebben
De rest heeft goede ervaringen, dus ga er maar van uit dat het goed gebeurt.
Ik gok dat ze een heleboel wijzerplaatjes in de verkoop heeft staan die pas bij Seiko besteld worden als deze op ebay verkocht zijn. Geen prettige manier van zaken doen (imo), maar gereedschap en onderhoudsmateriaal zal wel meteen verstuurd worden .