Hulp bij een nieuwe grail

Zo zie je maar tot hoever mijn koeienkennis reikt
:joy:

Edit: onee :wink::wink::wink:

1 like

Dan is het toch gewoon onnodig risico lopen als je met die angst de straat op moet, dan moet je bedenken waar je precies heen gaat, effe spontaan drankje onderweg, nee kan niet ik heb mijn met diamanten gezette patek oid om, dus kan niet uit mijn auto stappen?

Of zorgen dat je op het terras gaat zitten met iemand die een nog dikkere klok heeft :sweat_smile:

2 likes

Eens zien… je zoekt een imposant horloge dat dieven niet willen hebben.

Tja dan is er eigenlijk maar één merk:

3 likes

Hahaha jij hebt zo een beetje de slechtst gekozen forum naam ever :see_no_evil:

Veel plezier met de zoektocht!

2 likes

Haha het is juist de reden dat ik mr broke ben. Zonder zulke aankopen zou ik dat weer niet zijn :joy:

4 likes

De eerste maar gelijk even wezen passen vandaag. Erg mooi maar niet mooi genoeg voor het geld. De wijzerplaat was matzwart en hij was echt “te dressy”. Dit horloge staat eigenlijk alleen mooi onder een smoking en verder niet eigenlijk. Deze had een sunburst blauwe wijzerplaat moeten hebben met een matchende glanzende blauwe krokoband. Dan was ik wel smoorverliefd denk ik.

Ook nog een zwaargewicht bekeken. One day :drooling_face::drooling_face:

Een worldtimer zou ook leuk zijn en wat praktischer dan een diamanten DD :alien:

10 likes

Die 5270, ja, dat is 'm hoor :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:. Understated, maar top-of-the-bill. Erg fraai. En redelijk draagbaar, geen bontkraagje die weet wat 't is… :ok_hand:

2 likes

Eigenlijk was de Lange die je net weg hebt gedaan een nog betere keuze. Niemand die het kent buiten de liefhebbers… Gewoon op het terras hangen met dat ding.

Ik snap je gevoel wel hoor m.b.t. Rolex, heb dat zelf ook wel. Gelukkig heb ik geen goud of diamanten en is de Explorer die ik heb nog redelijk onder de radar.

P.s. en de Lange is ook nog eens mooier dan deze 3 naar mijn mening :stuck_out_tongue_winking_eye:

Anders eens kijken naar Gronefeld of Patek 5205

1 like

Elke keer dat ik een nieuw horloge koop kijk ik serieus naar de gekke horloges maar de knoop doorhakken is tot nu toe nog altijd niet gebeurd. Als ik er wat langer over nadenk dan zie ik toch snel meer nadelen dan voordelen (net zoals nu het ook weer een beetje is gezakt bij mij)

Ik ben nu toevallig ook bezig met onderhandelen met een 5205 en ook enkele worldtimers van Patek. Die vind ik ook erg gaaf.

2 likes

De diamanten hebben het helaas verloren en dit is de de winnaar :star_struck:

Sportief maar toch passend onder een overhemd. Opvallend doch ingetogen. Perfect voor mij :ok_hand:t4:

15 likes

Zou je dan al je seikos willen inruilen hiervoor?

Van harte proficiat!

Hele mooie keuze :ok_hand:

1 like

Cool. Stoer ding.

1 like

Wel ff heel wat anders dan de Patek en Day-Date waar het mee begon. Maar wel een heel gaaf ding! Geniet ervan! :+1:

1 like

Ja een AP leek zo onmogelijk om te bemachtigen😛 zeker de beste keuze denk ik.

1 like

Daar had je toch gisteren al een topic over gemaakt? Samen met een foto van jezelf en een rolex pen? :sunglasses: en daarna weer verwijderd…

Omdat er een foto per ongeluk van mijzelf tussen zat dus heb toen het topic weer verwijderd ivm mijn eigen privacy. Maar dank dat je het weer hebt medegedeeld :ok_hand:t4:

2 likes

Echt compleet iets anders als waar je je topic mee begon :joy:

2 likes

Gefeliciteerd :ok_hand: beetje saai model t.o.v. je eerdere keuze trio maar mogelijk een stuk veiliger !

2 likes