Hulp bij identificatie

Hallo heren en dames,

Ik heb onlangs deze Edox Delfin model 70070 gekregen. Ik vind er praktisch niks van uitleg van. Heb al 2 keer gemaild naar Edox zonder antwoord terug te krijgen. Deze info weet ik ondertussen:

Beweging: Quartz, kalender
Crystal: Saffier
Case: roestvrij staal met coating van 10 micron goud 18K
Design: roestvrij stalen armband, bicolor, die 10 micron 18 karaat goud gecoat is
20atm

1 like

misschien slaat het nummer 70070 op het gebruikte uurwerk, er is een Ronda 7004n quartz,
zodra de batterij leeg is goed kijken naar het serienummer vd batterij verder hoef je er toch niks van te weten.
fool proof lijkt me. ( soms handig om een stickertje met het batterijnummer binnen in het deksel te plakken )

De batterij enzo weet ik. Maar ben benieuwd ook naar de waarde van dit horloge…

Waarde zal paar tientjes zijn, bicolor jaren 90 modellen zijn erg gewild onder verzamelaars en om te dragen is goud/staal tegenwoordig niet meer zo geliefd.Denk dat je er misschien €50 voor kan krijgen.

Denk dat het woordje NIET ontbreekt tussen “zijn” en “erg” :wink: Gezien het feit dat het goud op vele plaatsen weg gesleten is, kan €50 best al optimistisch zijn.

1 like

Hahaha klopt NIET erg gewild idd

Ik zou de bracelet ruilen voor een een mooie leren band. Dan ziet het er waarschijnlijk beter uit.