Ik heb vandaag mijn nieuwe G-Shock (GA-2100-1A1ER) CasiOAK binnen gekregen en ik krijg het niet voor elkaar om de analoge tijd bij te stellen, de digitale tijd kan ik wel aanpassen (en die staat goed) maar de wijzers blijven op een andere tijd staan. Mijn andere G-Shocks zijn makkelijker in te stellen. Kan iemand mij helpen?
Als je het referentienr op de achterkant van de kast even opzoekt op Google met âmanualâ erachter, kom je ergens wel een handleiding tegen, mocht je die niet meer hebben.
Hij moet in een bepaald âmenuâ zitten en dan kon je met rechts boven of onder de wijzers verzetten
Je tijd instellen is voor zowel digitaal als analoog hetzelfde. Enige ding is dat je wijzers âaan de kantâ gaan bij het instellen, zodat de wijzers niet voor het digitale schermpje zitten.
Na het instellen zou je met de âAdjustâ knop automatisch de wijzers weer goed moeten zetten.
Zo niet, is er denk ik iets niet helemaal in de haak.
Hoi allemaal, even leuk om te vermelden dat jullie met deze post en de antwoorden mij enorm hebben geholpen met het juist instellen van mijn g-shock! Dus erg bedankt!!
Met hartelijke groet,
Jacco