Hulp bij instellen tijd g shock

Ik heb vandaag mijn nieuwe G-Shock (GA-2100-1A1ER) CasiOAK binnen gekregen en ik krijg het niet voor elkaar om de analoge tijd bij te stellen, de digitale tijd kan ik wel aanpassen (en die staat goed) maar de wijzers blijven op een andere tijd staan. Mijn andere G-Shocks zijn makkelijker in te stellen. Kan iemand mij helpen?

Thanks!

Module 5611, dat is deze handleiding:
https://support.casio.com/storage/en/manual/pdf/EN/009/pm5611.pdf

1 like

Ik weet het even niet van buiten.

Als je het referentienr op de achterkant van de kast even opzoekt op Google met ‘manual’ erachter, kom je ergens wel een handleiding tegen, mocht je die niet meer hebben.

Hij moet in een bepaald ‘menu’ zitten en dan kon je met rechts boven of onder de wijzers verzetten

1 like

Beter even stoppen met vlaggen van de dorpsgek, de mods zijn inmiddels wel gewaarschuwd. Zo gaan alle topics dicht.

De medicatie wordt ofwel niet ingenomen, ofwel heeft vreemde bijwerkingen

1 like

Ja ik heb de handleiding erbij maar zelfs dan is het niet te vinden dus hoopte dat er toevallig iemand mee zou lezen met een zelfde horloge

Misschien heb je hier wat aan.

1 like

Ik moet het ook altijd weer even opzoeken :sweat_smile:

Hier in huis liggen 6 G-Shocks en het is steeds weer net iets anders

2 likes

Zou hij een derde prik hebben gehad?

2 likes

Viruswaanzin

Thanks, nee helaas niet. Mijn wijzers blijven een andere tijd aangeven (maar lopen wel) heel vreemd

Je tijd instellen is voor zowel digitaal als analoog hetzelfde. Enige ding is dat je wijzers “aan de kant” gaan bij het instellen, zodat de wijzers niet voor het digitale schermpje zitten.
Na het instellen zou je met de “Adjust” knop automatisch de wijzers weer goed moeten zetten.

Zo niet, is er denk ik iets niet helemaal in de haak.

Hier word echt alles uitgelegd.

1 like

Thanks, dit was de oplossing, het filmpje begon er zelfs mee! Hier zit ik voor op het forum.

5 likes

5 likes

Goeie tip dit filmpje, mijn dagaanwijzer bleef fout staan dit is het enige filmpje dat dat goed uitlegt!

2 likes

Hoi allemaal, even leuk om te vermelden dat jullie met deze post en de antwoorden mij enorm hebben geholpen met het juist instellen van mijn g-shock! Dus erg bedankt!!
Met hartelijke groet,
Jacco

4 likes