Thys
6 december 2009 om 20:06
1
Beste forumleden,
Aangezien ik nieuw ben op dit forum, stel ik mij kort voor.
Ik ben Thys (29) uit Rotterdam en zoek een horloge, in deze zoektocht kwam ik dit forum tegen. Ik wil jullie vragen om met mij mee te denken om de juiste klok te vinden. Ik som even op wat ik zoek:
een automatisch horloge
stalen kast
lederen band
tijdsaanduiding in cijfers (1 t/m 12)
datumweergave
budget € 2000,-
Mijn droomhorloges:IWC IW500107 en Van der Gang 20019, maar die zijn nog niet haalbaar met mijn budget. Hebben jullie suggesties?
Alvast zeer bedankt voor jullie hulp!!
Groet,
Thys
Als ik jou budget had, wat ik helaas niet heb:( had ik deze omgea planet ocean gepakt. Staat perfect met stalen band en mooi bruin leren band.
XXoF Schreef:
Deze wellicht?
http://www.shiho-watch.com/breitling/img/img24_Col
t-GMT.jpg
Ongelooflijk!
Ik wou deze posten, als eerste net als jou.
Maar ik bedacht mij omdat hij ook een gmt-wijzer heeft.
Breitlingminded?
Bij deze:
JeWe
6 december 2009 om 20:27
5
Met dat budget wist ik het wel!
De Longines Master Collection Chronograph:
Succes met je keuze!
XXoF
6 december 2009 om 20:35
6
Hahaha, tja, ik heb deze net een week geleden opgehaald en ik ben er echt helemaal weg van De mijne is echter op staal.
doorsparen tot je droomhorloge binnen bereik is, gaat je uiteindelijk een hoop geld besparen…
ik spreek uit ervaring
gr,
Vncnt
XXoF
6 december 2009 om 21:15
8
Dat is inderdaad een waarheid als een koe, maar om de verleiding te weerstaan om eerder al iets te kopen is vreeeeselijk moeilijk.
Zo spreek ik uit ervaring
louis
6 december 2009 om 21:36
9
Doe je deze voorlopig, ben je voor 400 klaar…
Een zoet-houdertje… dat gevoel ken ik
Heb ook een korte termijn en lange termijn pot
Wat een goede smaak heb jij, Thys!
Je hebt twee prachtige droomhorloges!
Horloges die in mijn ogen een aantal gelijkenissen met jouw droomhorloges hebben, zijn in ieder geval de horloges van de Longines Master Collection
. Dit zijn hele stijlvolle horloges van een gewaardeerd merk met een zachter prijsje dan de genoemde IWC en Van der Gang.
Succes met je keuze!
bij die p.o. moet je wel behoorlijk onderhandelen.
Thys
10 december 2009 om 19:34
13
Allen hartelijk dank voor de suggesties. Ik kwam deze nog tegen. Ken een van jullie dit merk? http://www.frederique-constant.com/en/watch_FC-392RM6B6.htm
hharry
10 december 2009 om 20:52
14
zwitsers merk met Nederlandse roots. Mooie klassieke klokken. Goede prijs kwaliteitsverhouding.