Hulp bij keuze Omega horloge

Ik wil me even voorstellen. Mijn naam is Tom en ik wil (eindelijk) m’n eerste automaat aan gaan schaffen.
In eerste instantie ben ik gaan sparen voor de Seamaster met de blauwe wijzerplaat, model 2220.80.00.
Maar nu zag ik pas het Seamaster model met de zwarte wijzerplaat, model 2254.50.00.
Tja en nu ben ik gaan twijfelen. Eigenlijk vind ik de band van de 2254 iets mooier.
Kan iemand me iets vertellen over het draagcomfort van beide banden en misschien ook over het verschil in uurwerk?
Alle info is welkom. Alvast bedankt.

Tom

welkom,

uurwerken zijn het zelfde , ik heb alleen de blauwe uitvoering gehad en droeg erg prettig …maar de andere band zal ook best prima dragen dus ik zou gewoon kijken wat je het meeste aanspreekt ,
ik vind alle twee de uitvoeringen erg mooi…dus succes

Hallo Seamaster,
Ben ik niet helemaal met je eens, de blauwe 2220 heeft het Co-axiale uurwerk en de zwarte 2254 heeft (nog) het oudere uurwerk. Verder heeft de blauwe een iets andere wijzerplaat met de details die er een beetje opliggen als het ware, dit heeft de zwarte niet.
Het gaat dus de blauwe worden.

Waarom stel jij eigenlijk zoveel vragen als je toch de antwoorden al weet…?!

van harte met je keus , ik ken niet alle nr’s uit mijn hoofd en dacht dus ook aan andere modellen … de zwarte en vergelijkbare "oude " blauwe bond
zo zie je maar weer dat een foto bij een topic het lezen voor iedereen leuker en duidelijker maakt.

Het was totaal niet mijn bedoeling om “bijdehand” te gaan doen. Deze informatie weet ik ook pas sinds gisteren.
Sorry als dit zo overkwam. In ieder geval bedankt voor je reactie Seamaster.

graag gedaan…