hulp bij keuze

zoals in het verkoop topic al genoemd, het kriebelt weer :smiley:

heb nu 800 euro cash en een zwarte smp quartz als inruiler

ik vind de volgende horloges mooi,
-planet ocean

-breitling headwind

-rolex sub nodate (nadeel is dat deze eigenlijk te klein is en dat ik dan ook mijn railmaster kwijt ben)

• nog suggestie’s ?

Niet zo moeilijk dacht ik zo ‘‘PLANET OCEAN’’ :wink:

Bij Burger staat er een mooie Headwind, maar ver boven je budget vrees ik…
Komt vooral omdat ie op een stalen band zit.

Je zoekt best een Headwind op een rubbertje, en je zet er daarna een mooie lederen band op.

Ik vind de Headwind echt zeer stijlvol op een lederen band.

Het is imho ook de enige Breitling met een zilveren wijzerplaat; de letters erop zijn door een procédé “par épargne” genoemd er op aangebracht.
Geeft een erg speciaal effect.

'k Zal je effe “lekker” maken ! :smiley:

pffff en bedankt :wink:

De Headwind is wel een “special” omwille van z’n wijzerplaat-techniek (ge-etse zilveren plaat, zonder “opdruk”, behalve het logo en de indexen).

Het “werk” daarentegen is een gewone (weliswaar versierde en geadjusteerde) ETA.

Heeft wel iets…

Een beetje doorsparen loont dus de moeite…imho… Als je’m nog kan vinden tenminste…

MVG,

Chris.

Tja het is misschien vloeken in de kerk, maar het enige wat ik mooi vind aan een Breitling is de naam, verder teveel poppenkast.

Verder vind ik de planet ocean mooier dan de Rolex sub no date maar dat is persoonlijk.
Maar de planet ocean dan wel met oranje tint.

Misschien denk ik over de Rolex & de Omega wel heel anders als ik ze om heb gehad.

Zelf zou ik dan weer naar Hamilton of IWC kijken.

ik heb mijn keuze beperkt,

het wordt of de oris meistertaucher(waarbij ik de zwarte smp dus houd), of de planet ocean

PO (oranje)!