Hulp bij kiezen?

Dag beste forumleden. Ik heb een luxe probleem.
Ik heb een Tudor Chrono Panda black en een Tudor BB58 Blue.

Maar ja twee Tudor’s vind ik een beetje saai. Dus wil ik graag een van de twee inruilen voor een Seamaster 300m.

Wat zou jij doen?
De chrono houden en de 58 inruilen voor een blauwe Seamaster? (Met bij betaling)
De 58 houden en de Chrono inruilen voor een zwarte Seamaster?

Tudor voor Seamaster?
  • Tudor 58 inruilen voor Seamster 300m Blue?
  • Chrono Panda black inruilen voor Seamaster 300m black?
  • Tudor’s houden?

0 stemmers

2 likes

Chrono houden!

1 like

Ik zou ze allebei houden, doorsparen (indien nodig) en de Omega erbij nemen. Die 300m blue is wel echt ook een topper! Zwart is een beetje saai. Vind ik. :wink:

7 likes

Allebei houden. Sparen en dan de Omega kopen. Alle drie zijn verschillend genoeg om lekker te blijven dragen in een 3 piece collectie.

1 like

Tsja ook een goede optie… wil eigenlijk niet meer dan twee horloges in mijn collectie.

1 like

Met het mes op de keel zou de chrono eruit gaan en dan toch maar een zwarte Omega, dan heb je qua kleur wat te kiezen en twee toppers!

De chrono van Tudor vind ik zelf niet zo’n hebbeding, dan zou ik liever een Omega Speedmaster (de Moonwatch, plexi) nemen. Dat kun je ook nog doen haha … lastig hè. :wink:

1 like

No brainer :sweat_smile: chrono houden natuurlijk!

1 like

Precies, chrono houden, anders heb je straks twee drie-wijzer duikers.

O.k., deze i.p.v. de BB chrono.

En dan deze erbij.
20200224-IMG_3489

Nou ja, je had volgens mij nog niet het advies gekregen om ‘het budget ietsje op te rekken’. Nu wel. :wink:

2 likes

… is meestal het eerste advies wat je hier krijgt “Ik zoek een Seiko.”, komt gelijk het antwoord “Ûh, waarom koop je geen Rolex?” :joy:

3 likes

Hoewel ik fan ben vd smp300 is er ook niks mis met 2 tudors. Vind ze ook verschillend genoeg kwa stijl om ze naast elkaar te houden.

1 like

Wel verschillend… maar samen vind ik ze niet zo nice.

Zou de chrono dumpen en een Zenith el primero of speedmaster halen. De seamaster is een duiker en die heb je met de bb58 al.

2 likes

3 likes

… een ‘klassieke’ Moonwatch. :star_struck:

2 likes

Ik zie liever een zep zelf.

1 like

Primero ook vet idd!

Een Zep?

Zenith el primero

1 like

Allebei eruit, dat gebeurt toch als je naar omega overstapt.:wink:

1 like