Hulp bij Nederlands horlogemerk

Een half jaar geleden was er hier op het forum een berichtje over een Nederlands horlogemerk waar ik de naam nu van zoek. Ging om een soort search and rescue klokje in een pelicase. Op de site stonden fotos van de klok op een of anders exotisch strand. Wie o wie kan mij helpen en kan ik verblijden met een pondje of 4 gebakken lucht!

Bij voorbaat dank!

Al een half jaar geleden?

http://www.twcowatches.com/technical_watches/

Ik denk TWCO :slight_smile:

ticothijs82 Schreef:

Al een half jaar geleden?

http://www.twcowatches.com/technical_watches/

een half jaar geleden?
TWCO heeft dit horloge officieel pas 15 oktober j.l. gepresenteert

maar gezien je beschrijving zou dit best TWCO kunnen zijn.

er is dus toch wel animo voor deze klok!!

Ticothijs82 de pondjes gebakken lucht komen jou kant op! Very good!
Wat weten we over deze klokken jongens? Aanschaffen waard? Prijs kwaliteit verhouding? Indrukken?

De TWCO is nét uitgeleverd (afgelopen vrijdag) dus ik denk niet dat iemand er nog iets over kan zeggen.

Ik heb 'm 2 dagen na de officiele presentatie gekocht, haal 'm a.s. zondag bij TWCO op…zal hierover dan wel e.e.a. posten.

Zover ik weet heeft, naast mij, nog 1 HFer het horloge gekocht en 2 HFers zitten volgens mij nog lichtlijk in twijfel.

Mijn redenen om 't klokje te kopen:
*hollands merk
*eigenaar is tevens horlogemaker, dus 't zal wel goed zijn (ook met garantiegevallen enz.)
*specs
*looks

Robbert kan zich ook eigenlijk geen ellende permitteren, de horlogewereld is klein, NL is klein en 't merk maken is moeilijker dan breken.
Ik heb er dus alle vertrouwen in!

Volgens mij moeten de eerste exemplaren nog geleverd worden, volgens mij begin 2013.

Eric

EricPP Schreef:

Volgens mij moeten de eerste exemplaren nog
geleverd worden, volgens mij begin 2013.

Eric

hierboven al aangegeven:
afgelopen vrijdag zijn de horloges bij Robbert/TWCO binnengekomen en klaar voor verkoop en dus directe levering!

Popma Schreef:

EricPP Schreef:

Volgens mij moeten de eerste exemplaren nog
geleverd worden, volgens mij begin 2013.

Eric

hierboven al aangegeven:
afgelopen vrijdag zijn de horloges bij
Robbert/TWCO binnengekomen en klaar voor verkoop
en dus directe levering!

Terwijl jouw post geplaatst werd was ik druk bezig met de mijne :slight_smile:

Ik ben heel benieuwd naar jouw ervaringen met TWCO!

Eric

Ik ook! Ziet er heel mooi uit! Duidelijke wijzerplaat. Mooie banden en overall gevoel was voor mij al heel goed. Gelijk. Prijs vindt ik vrij fors! Like 650…zoiets?

tegelijk posten kan voorkomen, niks loos!

ik zal de meeste verhalen wel posten, denk dat me er o.a. heel wat verhalen te wachten staan!

Voor de liefhebbers van het caliber 9015 Miyota/Citizen hier een linkje

http://www.citizen.co.jp/miyota_mvt/9015/spec.html

Verschillende mensen hebben dit horloge (de eerste) in handen gehad op de rikketik eerder dit jaar. Ik was er een van.
Horloge zag er goed afgewerkt uit en voelde ook goed aan. IK vond het in ieder geval een mooi horloge.