Hulp bij uitzoeken 'eerste' horloge

100%
Maar uiteindelijk na alle Marktplaats aanbieding hier is hij bij een liefhebber terecht gekomen.

Ps heb nog wel een mooie aquaracer voor hem :sweat_smile::grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Tissot Gentleman Powermatic 80 Silicium

Seiko SPB117J1

Zeer veel waar voor je geld (die Tissot misschien 2e hands kopen want schrijft best af) en beide ruim binnen budget. Hou je de rest van je budget over voor de volgende aankoop :wink:

Zijn beide horloges die als gateway drugs zijn naar het grovere geschut maar gewoon mee kunnen blijven doen doordat de prijs-kwaliteit verhouding gewoon zeer dik voor mekaar is. Passen bij zeer veel stijlen en kom je eigenlijk altijd wel mee weg als jonge vent.

Ook deze zijn beide heel gaaf. Bedankt ook voor de toelichting.

1 like

Dat is wel een mooie, en zag hem nu in een aanbieding staan ook.

Ik ben zelf voor een Maurice Lacroix gegaan als basis. Dan wordt de volgende opdracht een mooie automaat voor de weekenden haha.

Wellicht duur.

Maar goed voor die โ‚ฌ50 red je t waarschijnlijk niet een dag op en neer te gaan, laat staan een weekend Frankfurt. Covid even buiten beschouwing gelaten

Of je even langs Vaessen in Heerlen gaan. Echter als ik t een beetje goed volg op hf is hun aanbod beperkt.

Prachtig ding, heb hem zelf in zilverkleurige dial. minder contrast met wijzers, maar wel prachtig, zeker in (zon)licht

Echt top qua prijs/kwaliteit, wat mij betreft!

1 like

Weliswaar 25% boven je budget en iets groter dan 40 mm, maar deze is echt prachtig (en met zichtbaar uurwerk):

1 like