Hulp bij verkoop

Nee hoor, een bod en dan is het klaar.
Meestal komt de verkoper er dan na 32 upjes zelf wel achter :joy:

1 like

Hoge aantallen upjes in verkoop topics begrijp ik sowieso niet.:thinking:

Het ligt niet aan jou, maar aan mij… :rofl:
Zit er al vanaf het begin naar te kijken maar helaas nog geen ruimte atm🙄

1 like

Na 10 al als ik ze zie.

Hey Han,
Lekker bezig, superveel likes op mn XXXXXXXXX van jou :pray:t2: Speciale reden? Thnx anyway!

Wat ben ik ook een vervelend rotjoch. De achterliggende gedachte is wel; er is iets mis met je advertentie. Vraagprijs/foto’s of gewoon het verkeerde platform.

1 like

Best simpel te begrijpen hoor, de verkoper wil er graag vanaf maar dat lukt niet. :wink:

Gewoon even een paar keer minder naar de snackbar en je hebt hem al bijna bij elkaar. Voor 350 mag je hem hebben, speciaal prijsje.

Ga je echt de blitz mee lopen dat kan ik je zeggen. Ik doe hem alleen weg omdat mijn vriendin jaloers werd van alle aandacht die ik kreeg wanneer ik deze droeg :sunglasses:

Je weet het, je wil 'em

4 likes

Je bedoelt, ik probeer hem alleen weg te doen :grin::+1:

1 like

Ssst

3 likes

Hoe weet jij van mijn eetgebruik af…:thinking:

Haha, snelle leerling hoor @HanDavinci zou trots zijn😎

Maar helaas, succes met de verkoop👍

2 likes

Ja dat snap ik nog wel.
Maar als je er zo lang mee moet leuren is er of met de prijs iets niet goed of er is gewoon geen belangstelling voor.
Daar heb je toch geen 40 upjes voor nodig om te snappen?

3 likes

En dan als: lager wordt het echt niet… en dan 2 dagen later…lager, of dreigementen als “ dan blijft hij gewoon in de collectie” :joy:

4 likes

Ja en zonder enige schaamte.

Een nieuw fenomeen is het uit de verkoop halen en een paar dagen later een nieuwe advertentie plaatsen. Dan is het inconsequente prijsbeleid en het uppen niet meer zichtbaar😏

1 like

Dit ging om vintage. Dan is het lastiger te bepalen denk ik. Voor mij als geïnteresseerde sowieso.

:thinking::thinking:

Valt de snackbar in de belevingswereld van de gedistingeerde gentleman die zo’n luxe high-end FC horloge draagt? Je had dan beter kunnen zeggen, een keer een gang minder bestellen in een sterrenrestuarant :sunglasses:

1 like

Daar moet ik altijd zo om lachen. Ook leuk: “anders gaat hij op Marktplaats”. Of: “anders gaat hij terug in de doos”.
Wat ik ook altijd kan waarderen: “bodemprijs!”. En twee dagen later: weer wat van de prijs af.

Ik denk ook dat je, ook bij horloges van een paar honderd euro, wat meer omlaag moet gaan dan steeds een tientje. Dat geeft anders veel te veel upjes.

Ik kreeg laatst de vraag wat mijn absolute bodemprijs was. Geïnteresseerde had hem op Creationwatches gezien voor minder. Toen heb ik uitgelegd dat er dan douanekosten bij zouden komen, maar gewoon maar eerlijk mijn allerlaagste prijs genoemd. Dan krijg je immers wat je ervoor wilde en iemand anders is blij.

3 likes

Ik ben uberhaupt niet echt fan van prijs drops. Ik vind het altijd nog weinig serieus te nemen als je zo ver in prijs gedaalt bent.

2 likes

Niet echt nieuw volgens mij, zijn wel leden die dit al langere tijd doen; snap ook niet dat moderators dit blijven faciliteren.
( Een advertentie laten weg halen omdat men zich heeft bedacht of maanden later een nieuwe poging wil doen vind ik overigens wel acceptabel)

Maar dan komt er toch alleen een slotje op zodat je de oude advertentie nog steeds terug kan vinden? Enige voordeel is een schone advertentie dan idd?:thinking:

Soms kan het ook om een horloge gaan die een beetje in de niche categorie valt dan is het wachten tot de juiste koper voorbij komt.

1 like

Klopt, maar daarom durfde ik ook niet veel lager te bieden. Omdat ik niet wil dat de verkoper vindt dat ik hem niet serieus neem. En hijzelf weet dan ook nog niet dat het horloge uiteindelijk voor minder dan de helft weggaat.