Hulp bij verkoop

Ach je kent @HanDavinci, die is wel wat gewend. Die gaat niet zomaar naast z’n schoenen lopen hoor.

1 like

Ik zou @RLC even om tips vragen. Die verkoopt altijd al zijn horloges en accessoires binnen een paar uur :sunglasses:

7 likes

Misschien een opfrisbeurt in een teiltje dreft?

🥴

1 like

Hahahhahha z’n schoenen. Dat moet wel jaaaaaren geleden zijn dat hij die hij het oog verloor.

3 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

Kijk in sommige gevallen is het ook moeilijk om een goede prijs te vragen. Bij sommige horloges is er gewoon geen referentie kader en als het er wel is is het vaak erg vaag.

Maar soms zie ik hier horloges voorbij komen met prijzen van rond de 700€ en dan na een google search zie ik ze nieuw voor 250€…

1 like

Zo’n groot verschil? Heb je voorbeelden want dat zou ik zeer komisch vinden

Aah oké. :+1:

5 likes

Niks aan gelogen maar ik doelde meer op deze uitleg :wink:

1 like

Op marktplaats ook nog niet heel succesvol helaas

Nou heb je wel je laagste prijs laten zien dat is ook niet handig :joy::joy:

1 like

Ik had in mijn up volgensmij al toegezegd op 350 euro. En dat mag best iedereen weten hoor :joy:

2 likes

Dat vind ik een nette prijs, zou hem gewoon ook even zo laten staan.
Niet persé mijn smaak maar tis wel een mooi horloge, komt vast wel een liefhebber voor.
Succes !

1 like

Geduld is een schone zaak. Het duurde ook even voor ik mijn FOSH kwijt was.

3 likes

Je haakt ook wel snel af man.

Ik had die man een rits foto’s erbij gestuurd en gezegd; komop, 4 tientjes erbij en je draagt hem dinsdag. Klabats.

BELEVING BABY!

2 likes

licht box

:face_with_raised_eyebrow:

Mini Vouwen Lightbox Fotografie Foto Studio Softbox 2 Panel LED Light Soft Box Foto Achtergrond Kit Light box

Zeg dat dan

1 like

Ik vind het geen lowballen als je ver onder de vraagprijs biedt, wel als je ver onder de waarde biedt. :slightly_smiling_face:

5 likes

Maar de verkoper vraagt gewoon hoeveel het horloge waard is zou je denken toch? Of in ieder geval hoeveel hij denkt dat het waard is :thinking:

Dat zou je denken maar ik zie het toch vaak anders.

Dit wel :slightly_smiling_face::+1:

Dat kan dan alsnog wel tot strubbelingen leiden met de verkoper :sweat_smile:

1 like