Het gaat echter tegen mijn principe in om een dergelijk bedrag voor een gold plated vrouwen horloge te geven. Toch kom je ze via de gebruikelijke online kanalen niet echt goedkoper tegen.
-Klopt het dat de prijzen voor gold plated vrouwen Omega’s van de jaren '60 flink zijn gestegen? En wat mag een dergelijk exemplaar dan maximaal kosten? De eigenaar van Amsterdam Time Classics vertelde mij namelijk dat dit niet meer dan 35 euro waard is…
-Waar kan ik, naast Ebay, Marktplaats, Chrono, Catawiki etc, zoiets vinden?
-Is er toevallig een HF-er die iets voor een leuk prijsje heeft liggen?
Heb door de jaren heen ontzettend veel dames horloges van de leukere Zwitserse merken bij horloges (mee)gekocht. Als er wat voor je bij zit mag je er zeker een overnemen. Kosten minder dan de helft van bovenstaande Omega.
Zijn van allerlei merken. Omega, Zenith, Longines, Eterna, Movado enz
Hier ook dames horloges in overvloed raak ze niet kwijt en wil ik ook niet dus bewaar ze lekker voor familie vrienden en kennissen om weg te geven als ze er een willen.
Prijs van je eBay-horloge is niet heel verkeerd voor een vintage A-merk dameshorloge; uurwerkje ziet er keurig uit en heeft de glans van eentje die niet lang geleden onderhoud heeft gehad.
Veel dames hebben er een hekel aan elke dag hun horloge op te moeten winden. Sta daar wel even bij stil…