Hulp bij zoeken van horloge

Wat zei je?
Iets over executies en huwelijken die voltrokken worden? :wink:

1 like

Kijk eens bij Ebel. Vooral 2de hands

Ik stem voor deze!

1 like

Nope. Ik heb een vriend met kabels van polsen, die is heel breed. Hij kocht een Tudor 1926 in 39mm terwijl ik hem de 36 aanraadde. Hij heeft spijt. 36 was ook voor zijn krap 21cm pols correct geweest. Hij draagt niks anders meer dan een 36mm Chris Ward, op dit moment.

Daar komt bij dat het uurwerk van de 1926 te klein is voor de 39 en 41mm versies. Die 36mm is de enig correcte versie.

De Carrera is al helemaal niks voor een trouwerij. Da’s niet chic, want te groot, rare datum plaatsing, en godbetert een rehaut voor de minute track. Brrrrr.

Als je al iets van 39mm neemt, mag ik dan dit voorstellen:

Ook op zwart leer, want je kunt op een bruiloft eigenlijk niet met goed fatsoen met een sporthorloge op staal aan komen kakken.

5 likes

+1 :+1:

https://www.longines.com/nl/p/watch-flagship-heritage-l4-795-4-58-0?utm_source=google&utm_medium=cpc&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIsum-9eq-igMVgZaDBx05hidQEAQYASABEgLiD_D_BwE De mooiste, de beste en goedkoopste optie van Longines. Ruim onder list te verkrijgen.

1 like

Foto uitsnede van Fratello

Houd je ook nog wat geld over

5 likes

Pfff… nou er zit hier een droeftoeter mijn posts te vlaggen. Iemand met een kleine?

1 like

Ja, +1 voor de Carrera! Merk met mooie historie. En de Carrera heeft gewoon een heel fraai, herkenbaar en onderscheidend design, draagt prettig en heeft, vind ik, gewoon effe meer uitstraling!

1 like

Hoezo? Wat maakt dat uit voor jou?

The Conquest was al niet gek, maar dit zie ik helemaal op een bruiloft. Erg mooi!

1 like

Jammer, die GS is prachtig

1 like

Dat heeft met het gevoel of emotie te maken die erbij komt kijken. Ik zal niet beweren dat een Duits of Zwitsers uurwerk beter of slechter is dan bijvoorbeeld een Japans uurwerk, ik heb er gewoon niks mee. Net zoals een Harley mijn hart sneller doet kloppen en een Kawasaki Vulcan of een Honda Shadow of Rebel niet, zo laat Swiss Made of made in Germany (liever nog Glashutte) mijn hart sneller kloppen. Emoties zijn niet rationeel.

2 likes

Schitterend, zeker een goede optie.

1 like

Je zult het moeten stellen met een witte plaat, maar het is wel een plaatje

Ze hebben ook een stalen met zwarte plaat, alleen dan weer geen gouwe markers/wijzers

3 likes

2 likes