En nog eentje uit Glashutte
Oorspronkelijk is alleen een zakhorloge ‘toegestaan’ op de bruiloft, maar we leven in een moderne wereld. En dus tijd voor iets om de pols! In mijn ogen is het een bijzondere dag, dus tijd voor een bijzonder uurwerk. En het liefst ‘dressy’, want dat hoort erbij. Een gouden kast, handwound om stil te staan bij de dag (bewust het horloge opwinden en hopen dat de dag eeuwig duurt) en een frisse wijzerplaat. En dus kom je uit bij een vintage Omega in 35mm, 18k goud, precies binnen budget.
Iets moderner en een automaat? Ook dat kan. En niet te vergeten: rosé goud (18KT) binnen budget.
Om nog minder aan je wensen te voldoen (ja, nog minder dan bovenstaand), zou ik voor dit kiezen. Prachtige wijzerplaat, two-tone, dressy en toch chique.
3 opties die totaal niet in je wensenpakket vallen. Maar misschien ter inspiratie wel heel leuk zijn om je gedachten eens te prikkelen. Al met al: Mooie dag gewenst van een andere Hagenees!
Dit is mijn favoriet uit jouw suggesties, erg leuk!
Niet geschikt voor OP misschien, maar voor mij, samen met de 35mm gold-plated moonphase, de pick of the millesime range. Zou beide graag eens ergens passen. Beetje aan de prijs, zeker de moonphase.
Moet toegeven dat ik de moonfase een beetje een gimmick gevoel geeft ofzo. Ik zie dat gezichtje op de maan en dan een soort hart ervoor, had voor mij niet gehoeven zo.
Zou gewoon één kiezen van diegene je hebt voorgesteld.
Beide mooie horloges en gezien je ze zelf hebt gevonden vind je ze ook mooi
En ja, er zijn nog veel mooie alternatieven, maar daar gaat ook het probleem liggen … er zijn er zoveel
En proficiat met je huwelijk.
groetjes
Wat ik daar leuk aan vind, tezamen met de speelse nummertjes, is dat een heel traditioneel dress concept wat informeler gemaakt wordt. Ik kan het dus wel hebben. Voor wie dressing up ook formeel moet voelen, is het misschien minder geschikt en past degene die jij postte beter.
We dwalen overigens wat off-topic nu…
Carrera
Rolex Oysterdate Precision
€ 2.459
https://chrono24.app/rolex/oyster-date--id37811397.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
De horloges die jezelf aangaf zien er prima uit en zeer geschikt voor een bruiloft.
En al eerder gezegd vind je ze allebei mooi en vallen binnen je budget.
Ik wens je alvast een een hele fijne bruiloft toe in goede gezondheid voor jouw en je partner!!!
Hahahaha nee het wordt gewoon een mooi driedelig pak van een bekende pakken zaak in Rotterdam en het wordt ook geen bruiloft op het strand.