Hulp bij zoektocht aub

Goeiemiddag,
ik ben op zoek naar een horloge met zo’n brede polsband. Nu ben ik echt een leek kwa horloges. Bij gevolg weet ik ook niet hoe zo’n horloge juist genoemd wordt.
vb:
Vostok Europe is zowat de enige fabrikant die ik gevonden heb die zo’n soort horloges maakt…
M’n budget gaat tot ongeveer 100euro.

thx.

De grootste fabrikant is Gues die dit soort horloges maakt
Vostok europe
IxxxL Amsterdam
Tauchmeister
Fossil
Uhm ja er zijn er nog wel veel meer die van die brede banden in de collectie hebben zitten

Diesel

Swatch.
Die heeft nu een nieuw model. Chrono XL. 47mm en ook zon band.

Die van fossil spreken me wel aan, ze zijn ook schappelijk van prijs.
Ik vind alleen geen verdeler in BE :frowning: en de online shop goldbusiness.nl levert niet in het buitenland. Kent iemand een verdeler in BE? Of een online shop die levert in het buitenland? Op fossil.com leveren ze ook niet buiten de US lijkt me.

dbv

Hmm http://www.bizrate.com/watches/brand--fossil/products__att259--256264-.html hier staan ze ook op.

Belgie loopt wel erg achter heb ik het gevoel op horloge gebied.

Via die site kom ik uit op amazon.com, maar die verzenden geen horloges internationaal. Op de eng, franse en duitse amazon doen ze echter niet in horloges :frowning:
Weet iemand nog een verdeler binnen de EU die ook internationale verzendingen doet?

Volgens ‘juwelen.be’ verkoopt juwelier Van Houtteghem (in Gent, http://www.vanhoutteghem.com/) Fossil horloges. Hun website is nu alleen even uit de lucht…
(waarom de oude website uit de lucht halen als er een nieuwe wordt ontwikkelt? Laat die dan zolang staan :/)

Verder misschien even googlen op Fossil en Belgie?

Koop een Rolex

Loop eens binnen bij een luigi lucardi vestiging, daar liggen de brede modellen van diesel guess fossil en anderen voor het oprapen.

Succes

Rijd een keer naar NL, stap daar een willekeurige juwelierszaak binnen en je hebt keus genoeg. :slight_smile:

Succes.

Ten eerste bedankt voor de hulp.
Ik heb een horloge besteld bij vanhoutteghem, spijtig genoeg kopen ze de collectie niet meer aan. Het is echter nog mogelijk om een bestelling te plaatsen. Nu nog wachten tot eind oktober ^^ , ze hadden het type horloge ook niet meer bij de leverancier.
Ik zal jullie wel nog een pic bezorgen.

Nogmaals, thx