Hulp bij zoektocht daily beater / voorstellen

Hallo allemaal,

Ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Peter en een groot horlogeliefhebber.
Met veel plezier lees ik altijd de verhalen en nog belangrijker, bekijk ik de mooie foto’s. Nu maar eens de moeite genomen me te registreren en om meteen met de deur in huis te vallen, een vraag te stellen.
Ik ben op zoek naar een nieuw horloge maar ook met google kom ik er niet uit. Wat ik zoek is een fors (40 -50mm) horloge. de hoogte moet ook fors zijn.
Het merk maakt niet zo heel veel uit. een rustige wijzerplaat (donker) met lichte wijzers en een dunne bezel zou mooi zijn. hebben jullie ideeen?
alvast bedankt

Peter

Dag Peter,

Als je een beater zoekt, dan zou ik zeer zeker eens kijken naar de victorinox i.n.o.x.
Past binnen je eisenpakket, en is niet kapot te krijgen (zoek maar eens op Youtube).

Ik heb hem zelf ook, prachtig horloge en zoals gezegd de ultieme beater!

2 likes

Budget ?

voor een beater zou je ook kunnen denken aan solar en radiogestuurd
dan heb je er verder geen gedoe meer mee.

Tudor Big Block. De dikke (te dik voor mij) en betaalbare Daytona.

Hoi Peter, welkom hier! Om gerichter te kunnen zoeken is het misschien handig om een budget aan te geven. Anders is het zoeken naar een speld in een hooiberg…

Mijn beste,

Van harte welkom Peter binnen de gelederen van dit robuuste Horlogeforum!!
Duidelijk een forum ván liefhebbers, vóór liefhebbers!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom! Zoals boven al aangegeven, zou een budget helpen. Ook vroeg ik me af of het belangrijk voor je is of het een automaat is of niet.

Hallo iedereen, alvast bedankt voor het meedenken. Het budget is ongeveer 800 euro. Wat ik eigenlijk zoek is een model zoals de Rolex Oyster maar dan misschien nog een beetje hoger/dikker. Vraag me niet wat ik precies met dikke horloges heb :slight_smile: Ik vind ze gewoon mooi.
Ik zie veel horloges met deze look alleen is het formaat voor mij niet juist.

Welkom :wave:

Veel plezier hier !
Pieter.

Dit is hier misschien vloeken in de kerk, maar kijk eens naar de Nixon AUTO F*KNG MATIC ii (sorry, zo heet 'ie nu eenmaal :smile: ), zwarte dial op staal. Dikke 44mm case met saffierglas, open achterkant en ruim binnen je budget.

Welkom :grinning:

Welkom! Misschien dat n forse Hamilton Jazzmaster of khaki iets voor je kan zijn?