Mijn vermoeden is dat de admins/mods dat bepalen op Uhrforum.
En ik vind het echt geen ramp dat ze mij destijds afgewezen hebben. Ik heb het 1 keer geprobeerd en sommigen zijn wel na meerdere pogingen toegelaten.
En om eerlijk te zijn ik ben geen goudzoeker maar bieden ze daar meer horloges aan waar mijn focus op ligt, en dat was mijn insteek om lid te worden.
Dus hadden ze eigenlijk een vooruitziende blik. Ik was niet van plan om dagelijks/wekelijks bij te dragen daar.
Dus als je hun voorwaarden bekijkt was de afwijzing terecht, daar doe ik niet moeilijk over.
Wat betreft dit forum. Ik ben een jaar elders actief geweest. En na mijn terugkeer hier zat ik letterlijk met veel lezen en een handjevol likes en reacties al binnen no time terug op level 3 nadat ik automatisch teruggezet ben naar level 2 door de forumsoftware.
Het is voor zover ik weet dus de forumsoftware die je een bepaald level toekent hier. Heeft niks met misgunnen bullshit posten of de admins/mods te maken.
Ik post zelden maar reageer lees en like meer. En toch zit ik op level 3.
En wat betreft je ergernissenâŠAls je je na een maand al kapot ergert over bepaalde dingen dan wens ik je veel succes!
Ik denk dat je misschien iets meer geduld moet hebben en gewoon lekker je ding doen hier, dan kom je vanzelf op level 2 of 3.
Komt goed!
Groeten,
Noel.