Hulp contact Uhrforum - afgerond

Beste medeforummers,

Ik heb iets moois op Uhrforum.de gezien, maar ben zelf geen lid. Wil iemand, die wel lid is, mij behulpzaam in het leggen van het eerste contact?
Reactie graag via PB.
Alvast bedankt.
Groeter,
Peter

1 like

Waarom meldt je jezelf niet aan?

1 like

Het bijhouden van het HF is soms al tijdrovend en wil het niet overdrijven. Ik werk gedeeltelijk voor een duits bedrijf en krijg dagelijks mijn maximum aan duitse taal😁, ook dit wil ik niet overdrijven.

Om bij het Uhrforum binnen te komen moet je door een soort ballotage commissie.

Groeten,

Noel.

1 like

Zo, zo, das dan echt voor de “elite” zeker? Apart hoor, maar dan heb je ook wat/niks?
Sarcasme modus off

1 like

Nee gaat niet echt om elitaire toestanden.

Ze hebben daar nog een gunfactor onder forumleden die nog grotendeels intact is. ( Komen dus aardig wat goudzoekers op af )

En ze willen echt iemand die goed Duits spreekt schrijft en typt en kennis van zaken heeft en echt bijdraagt aan het forum.

(Ik spreek zelf prima Duits en mag zeker niet klagen over het typen in die taal, maar ben afgewezen omdat het niet goed genoeg was in hun ogen, en ik ook gezegd heb in de mail dat ik interesse heb in het aankopen van een horloge in het te koop gedeelte)

Groeten,

Noel.

2 likes

Zo, dat ging snel!:blush:
@Vinner gaat het eerste contact leggen!:+1:
Waarvoor bij voorbaat dank.
Groet
Peter

2 likes

Zouden ze hier ook (weer) moeten invoeren :+1:t3:

2 likes

Ik vraag me dan altijd af: wie bepaald dat? En wat is niet goed genoeg? Niet zo aardig.
Alhoewel, hier is t ook niet echt een democratie, ben een maand lid en actief maar heb wel redelijk door " hoe het hier werkt". Zo heb ik pas level -1 met veel meer leesuren, actief zijn en likes dan anderen met level -2. Ik meen nu te weten waar dit aan ligt: Moet nog een aantal topics extra starten, dan maar wat flauwe topics plempen? Daar wordt dan niet naar gekeken?
En ja, ben daar best wel gefrustreerd over.
Erg off topic hoor maar dat topic over Rolex modellen bij Gassan op Schiphol bv. Mag ik ff een teiltje ? Wie heeft nu daadwerkelijk wat gekocht gedurende dat topic? Niks vrees ik? Allemaal droogg****n op een Rolex. Zo heb ik nu ook niet bepaald het gevoel dat iemand met z’n OOZOO collectie hier goed zit. Als je begrijpt wat ik bedoel. En das jammer, zo zit ik niet in elkaar en stoort me mateloos.
Zo, dat ben ik kwijt, dat lucht op, kom maar met die ban!

1 like

Toevallig deze week reeds 2 maal aangemeld, echter 2 keer afgewezen
:joy: Arschloch

2 likes

Wir schaffen das, toch?

Je kan je maar ergens druk over maken
:face_with_thermometer::scream:

Goed bezig en applaus voor jezelf.

xxx

4 likes

4 likes

Seiko is hier met afstand het populairste. Dus echt niet alleen maar Rolex. Snap je enigszins, sommige topics dwalen weleens af. Maar die kun je op negeren zetten, scheelt een hoop frustratie. Probeer gewoon te genieten van dat deel van het forum waar je je wel ok bij voelt. Voor de rest’ niet (te) druk maken :sunglasses:

1 like

En dat na 1 mnd lidmaatschap :thinking:
Ga je toch gewoon weg
rechtsboven klikken op afmelden :+1:

1 like

Ik had het gewoon in het engels gedaan en ben meteen toegelaten. :woman_shrugging:

1 like

Huu, kan dat en hoe doe je dat dan ?

Je beheerst blijkbaar Duits, maar na 5 uur wens je er geen moeite aan te besteden, zelfs niet in je eigen belang?
In goed Duits, noemen we dat faul.

Nee want misschien is het dezelfde als ik gezien heb :stuck_out_tongue_winking_eye: