Ja, op nieuwe durf ik het niet
Dat was ook een overweging voor mij. Op zo’n mooie ouwe met vergeelde markers vind ik zo’n vintage lederen band echt wel nice. Op een nieuwe 114060 zie ik het mezelf ook niet echt doen.
Zeldzaam mooi!
Sjonge, lijkt wel of hij onder een vrachtwagen vandaan komt😳
Draagt echt heerlijk op lederen nato
Ja hè? Mijn 176.007 (die jij vorig jaar op Rikketik geloof ik gezien had?), heeft letterlijk onder een vrachtwagen gelegen, en die ziet er beter uit
Tsja, als je een (nep) blauwe bezel op een (kermit) sub al geen heiligschennis vindt kan ik me voorstellen dat een andere band helemaal geen probleem is…
Ik las er al goede dingen over. Is me het ritje wel waard. Is de prijs ook een beetje OK? Ik kan het alleen maar vergelijken met andere Chrono24 prijzen en dan lijkt het vrij netjes, maar ik weet dat bijvoorbeeld de daar aangeboden Omega’s vaak wat aan de prijs zijn.
Metropolis collection is prima. Heeft vast wat rek in de prijs nog, want die is best stevig.
Lief hè, zo’n poesje. Zullen we haar een blauw of groen bandje om doen…?
Zie je wel, je hebt ook een zachte kant…
Ik denk ook dat er nog wel wat ruimte is voor onderhandeling. Verder is het natuurlijk gewoon een feit dat je nu wellicht zegt dat de prijs stevig is, maar volgend jaar denkt ‘had ik het toen maar gedaan’. De prijzengekte is nog niet voorbij. Zie de ontwikkeling van de GMT Master.
Erg aan de prijs, mocht er geen rek meer in zitten (staat er tenslotte)
zou ik voor een knappe 14060M gaan.
Die 16710 Pepsi’s komen inmiddels ook in de buurt van de 10k. En met een cal 3186… Neem dan maar een extra spaarpot mee:joy: Heel mooi als je er al eentje hebt natuurlijk
Maar dat is deze toch niet? Deze heeft geen stick dial.
Volgens mij hoeft een 3186 in een 16710 niet altijd voorzien te zijn van een stick dial. Andersom trouwens ook niet.
Ik weet het niet precies hoe dat zit. In ieder geval echt wat de gek ervoor geeft, vooral een horloge voor speculanten denk ik.
Haha, in de bus met je vintage Rolex