Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar een natoband voor op mijn Tudor black bay 54. Het liefst zoals op de foto hier onder.
Ik heb geen idee waar ik een bandje kan kopen die lekker zit, mooi is en niet zo rauw is afgewerkt.
Kunnen jullie mij helpen?
Alvast bedankt.
Groetjes
DPJ
24 november 2024 om 07:33
2
Kijk eens bij onze sponsor…
Tmbrszs
24 november 2024 om 07:33
3
Ik ben zelf met een schuin oog aan het kijken naar deze (ook voor de BB54):
Dit Horlogeband uit de "Safari" serie is gemaakt van een goed gebalanceerde mix van nylon- en katoengaren. Sterk, stoer en toch elegant... Het nylon voegt duurzaamheid toe, zodat je band ontzettend veel kan hebben, terwijl de katoenen draden zorgen...
Price: EUR 35,00
Ik ben zelf niet bekend met de kwaliteit en dergelijke. Op de foto’s ziet deze er wel stevig en goed gemaakt uit.
Hij is te krijgen in een aantal kleuren.
1 like
Bedankt voor je reactie @DPJ , Ik heb er daar al een van, vind ze nog al stug en wat rauw afgewerkt.
Tnx @Tmbrszs ziet er inderdaad goed uit, bedankt voor je feed back!
1 like
@Tmbrszs ik heb hem besteld, kan je over een paar dagen laten weten hoe de kwaliteit is.
1 like
Tmbrszs
24 november 2024 om 10:11
7
Ik ben benieuwd. Deze ziet er in ieder geval beter uit dan bijvoorbeeld het model wat je hierboven op de foto had.
Belangrijkste bij deze banden is voor mij altijd dat ze niet gaan rafelen.
1 like
RKN
24 november 2024 om 10:17
8
Heb die van Bulang zelf ook. Super fijn bandje kan ik wel zeggen!
1 like
Miros banden zijn ook goed. Site is soms wat onduidelijk dus even goed de omschrijving lezen.
1 like
Miezert
24 november 2024 om 10:40
10
Heb er zelf ook een aantal van Miro’s Time. Website en bestellen zoals gezegd niet heel gebruiksvriendelijk. Echter de banden zelf zijn wel echt oerdegelijk.
2 likes
Brick
24 november 2024 om 10:42
11
Ik zou voor een Phoenix gaan.
Nb de band die je laat zien is overigens geen nato, maar gewoon een two piece.
1 like
Erik11
24 november 2024 om 10:44
12
Steeds lastiger te krijgen helaas
Deze is ook wel aardig:
2 likes
bedankt voor jullie opties!
Hier kan ik zeker wat mee
@Brick haha sorry my bad, ik bedoelde inderdaad een two piece
STRAPCODE watch bands lately 2024 are best made to add charm to your beloved watches, Seiko watches, plus curved end Seiko watch bands custom made for Seiko Prospex hot models. The best quality watch straps online. Large collections of metal watch...
Hier vind je ook mooie degelijke banden en straps.
1 like
Bedankt @WatchWatchingWatches en @Pandemo , ik ga zeker deze linkjes opslaan
@Tmbrszs vandaag het bandje binnen gekregen, voelt en comfortabel goed aan.
2 likes
Tmbrszs
27 november 2024 om 21:34
18
Moet dat onderste deel van de band niet andersom? Ziet er wel tof uit, zit zelf aan de taupe te denken.
2 likes
Ik zag het idd op de foto😂 gelijk kaar even gewisseld
1 like
Die taupe is ook erg gaaf, misschien dat ik nog voor een rubber ga!
1 like