Vorige week was ik met mijn vriendin bij S&C. Daar pastte zij een tt Rolex DJ 31 mm met jubilee bracelet en fluted bezel. Liefde op het eerste gezicht, I’m fucked. Het exemplaar was nog eens op voorraad ook, dubbel f*cked! Fondsen helaas/gelukkig ontoereikend = even geen Rolie voor mn wifie.
Mijn vriendin is redelijk groen in de horlogehobby en hoeft niet per se een Rolex, liever niet zelfs zou ik bijna zeggen.
Dat zette me aan het denken, weet iemand een leuk alternatief? TT is een vereiste, vooral de hidden clasp viel in de smaak. Het budget is ± 1000,00. Het liefst van een “echte” horlogemaker en geen over het paard getilde kledingmaker.
Ik zou iets verder doorsparen dan €1000 (eigen schuld, dikke bult, had haar dan geen Rolex laten aanpakken ) en bij Longines gaan kijken.
Dan heb je niet die drukke band en bezel -die zijn toch een beetje ordi- maar m.i. wel chique modellen:
Heb deze ook al vaker gedropt, en is qua model niet vergelijken met die Rolex, maar ik vind dit echt een prijs knaller. Tissot Chemin des Tourelles, staat voor $280 dollar bij Jomashop. Da’s onder de €400 op de mat voor een horloge waar je hier rond de €1000 betaalt. Bicolor, erg fraaie wijzerplaat, automaat met 80 uur reserve…
Je vriendin een Rolex laten passen en dan nee verkopen
Ik had haar lekker meegenomen naar de Lucardi en daarna naar de Mediamarkt voor een nieuwe stofzuiger.
Jajaja I know… we waren er voor een servicebeurt voor een van mijn horloges en ik dacht goh, nu we er toch zijn probeer het eens…
Maar bedankt voor de tips allen, heb zelf een prx en ben ontzettend onder de indruk van het afwerkingsniveau. Die longines ziet er ook mooi uit. Thanks guys, dit was precies wat ik zocht!