Enige tijd geleden ben ik door iemand in Duitsland opgelicht. Het ging maar om 40 euro maar daar gaat het niet om. Ik kon per bankoverschrijving betalen en dat was naar een horlogewinkel in Portugal waar deze heer tussenpersoon voor was. Volgens mij is deze gast hier ook niet kosher. http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&item=280360074125
Zou iemand hem eens willen mailen hoe je hem kan betalen. In mijn correspondentie noemde hij zich ronny.
Het ziet er gewoon te mooi uit. de prijzen zijn lekker laag en hij gebruikt steeds dezelfde fotos. Nog geen feedback te zien helaas. De vorige keer was er ook weinig feedback en ging het om wat sleutelhangers van een euro die hij waarschijnlijk van zichzelf op een ander account had gekocht.
Kijk naar de positieve reacties. Zijn 3 gasten die
bij hem "gekocht"hebben. Waarschijnlijk vrienden
of hij zelf.
Ja daar was ik ook al achter Sherlock. Ik wil dus weten of het dezelfde gast is die mij heeft getild. Wanneer ik info ga vragen over hoe te betalen ziet hij natuurlijk dat ik al eens eerder bij hem heb gekocht onder zijn vroegere naam. Ik heb eea al bij ebay gemeld maar zou graag meer willen weten.
Ja dat weet ik nu dus ook. Maar ja ik trapte er gewoon in. Hij stelde eerst nog voor het horloge eerst te sturen waarna ik mocht betalen. Ik met mijn domme kop denken nou dat zal wel goed zijn…
Ik vind (in het geval van deze advertentie dan) het bedrag simpelweg niet kan kloppen bij wat je koopt. Een nieuwe (!!) Seiko voor 25 Eu. Kan het me haast niet voorstellen. Ding is nep, gejat, gebruikt of bestaat simpelweg niet en je bent je geld metéén kwijt.
Ik vind (in het geval van deze advertentie dan)
het bedrag simpelweg niet kan kloppen bij wat je
koopt. Een nieuwe (!!) Seiko voor 25 Eu. Kan het
me haast niet voorstellen. Ding is nep, gejat,
gebruikt of bestaat simpelweg niet en je bent je
geld metéén kwijt.
Deze gast heeft me dus belazerd. De enige goede feedback is van oa klassiekery die nu deze horloges aanbied. ebay doet er toch geen reet aan ondanks dat ik het heb gemaild. Ik ga hem ff lekker een dreigmail sturen.
Needfull is toch ook member hier? Is ook opgelicht
blijkens zijn negatieve feedback.
Succes, pak hem!
Verdomd dat zie ik nu ook.
Ik roep iedereen met een ebay account op om hem ###edit Henrik: nee, we roepen hier niet op tot stoute dingen - eind edit###. Laat hem maar eens flink in zijn broek schijten.
SNZF79 = oneven nummer = RVS bij Seiko.
Als goud of doubl": even nummer.
Dus ook niet bestaande items
Ik snap dat mijn 50 euro voor een Seiko5 als te duur ervaren wordt, maar dit soort ellende verklaart wel waarom ik een beetje winst probeer te maken.
Als ik de keren dat ik geflest ben -zoner dat Ebay er wat aan doet - ga neerzetten mag ik wel een apart forumgedeelte bij Henrik aanvragen.
Kan niet missen dat is hem. Hij is al een tijdje bezig zo te zien. Ik hoop alleen maar dat iedereen hem even meld bij ebay zodat ze hem kunnen aanpakken.
Tja, bij Duitsers moet het dikwijls via BIC/IBAN, maar ik prefereer toch altijd Paypal.
OF het moet een verkoper zijn met een STEVIGE reputatie.
Enne @Robbie: Jouw klokken zijn helemaal niet duur - ze zijn zeer redelijk geprijsd. Als je ziet wat ze in de winkel soms voor een monster durven vragen…
En dan moet je de service nog afwachten…
Bij monsterwatches wéét je dat er een goede service is. (tu)