Hulp gevraagd bij Photobucket vanaf mobiel!

Beste medeforumers,

Sinds kort is de app van Photobucket veranderd. Op zich word ik daar al nooit blij van - het doel is om foto’s te uploaden; als ik toch eenmaal weet hoe dat kan, waarom dat veranderen dan?
Maar goed , nu is ie weer veranderd en nu kan ik echt niet vinden hoe ik vanaf mn mobiele telefoon een foto kan uploaden :rage:

Wie weet hoe het moet???

groetjes,
Joep

Als je in het bericht typen venster bent, rechtsonder op upload klikken en verder wijst het zichzelf. Na foto selecteren even wachten tot 100 procent geüpload is en klaar…

Dit is gewoon via de website trouwens, zonder photobucket😁

Allright, maar da was de vroag nie!

Ik weet hoe ik een foto moet uploaden hier in het forum. Wat ik graag zou willen weten, is hoe je een foto (die je met je mobiel gemaakt hebt en op je mobiel staat) uploadt naar photobucket, dus via je mobiel!

1 like

@joepb
Ik weet niet of dit kan, maar je kunt het proberen.
Heb je app van photobucket op je phone ?
Zo ja, ga dan naar je (gewone of third party) gallery app en open de foto die je wilt uploaden.
Zoek dan naar een soort van driehoekje op z’n kant met drie bolletjes.
Klik hierop en kijk of er een optie is in de trant van 'upload to photobucket.

Kans is groot dat je dit allemaal al weet, maar toch …:wink:

Wat een ouwe knarren problematiek…

en bovendien offtopic :grin:

Greetz

Als PB alleen gebruikt voor HF, dan zou ik die stap overslaan. Sinds HF 2.0 is het enorm eenvoudig om een foto te uploaden via forum software.
Als je een bericht typt, staat er rechtsonder in de knop ‘Upload’.

heb hier ook problemen mee
nog iemand ?
en eventueel oplossing daarvoor

Verkeerd begrepen.
Dus hoe upload je je foto van mobiel naar Photobucket?

Delen :+1:

1 like

dat krijg ik niet op m,n mobiel te zien en photobucket reageert heel slecht ,
op de pc heb ik geen problemen

Ik weet niet hoe het op Android eruit ziet, maar op de iPhone zie je in de Photobucket app een plusje links onder

Overigens kon ik vroeger ook bij de keuze van een photo in je photo app direct kiezen voor uploaden naar phpto Bucket (net als je voor FB of mail kunt kiezen), maar dat heb ik nu niet meer.
Op de iPad heb ik het probleem bij het uploaden dat de foto’s niet zichtbaar zijn, alleen maar allemaal egale blokken ipv fotos

eerder had ik er ook geen problemen mee
maar een nieuwe update van photobucket en ik krijg het niet voor elkaar