Hulp gevraagd bij zoektocht Barton straps of iets dat daarop lijkt

@Ten en andere met interesse:
Ik kreeg onlangs een aanbieding van Barton: 6 kopen, 3 betalen en dat op de gehele collectie (dus 50% korting).
Volgens mij werkt de korting nog steeds.
Wil zelf ook een bandje van Barton (sailcloth), dus we kunnen wel een bundel koop proberen.
Bandjes komen dan aan in Hilversum, en kunnen dan per envelop doorgestuurd worden.
Alle verzendkosten etc worden eerlijk verdeeld :-).
Stuur me maar een PB en dan waag ik een poging (bestelling vindt allen plaats als de 50% korting nog werkt)

1 like

3 bandjes in het mandje!

Welke mede forumlid (leden) sluiten aan om nog drie bandjes toe te voegen?

Dan hebben we 6 Barton bandjes voor de prijs van 3 - samen delen we in de korting!

Graag een PB met je voorkeur bandje, en ik ga ermee aan de slag!

FYI
Ik heb die van AE binnen en in grote lijnen zijn ze hetzelfde maar op detail niet. Ik denk dan ook niet dat het dezelfde mal is (zoals die kerel in die video zegt) omdat bijvoorbeeld de gaatjes van de Samco later beginnen en omdat de quick release openingen verschillend van maat zijn. Ik heb ook het idee dat de Barton wat soepeler is, maar dat kan ook komen doordat ik die al een tijdje gebruik. Is natuurlijk ook maar zeer de vraag of het materiaal hetzelfde is. Ik zal er eens eentje een tijdje proberen. Zit erg goed en ook veel gaatjes dichtbij elkaar, wat ik prettig vind.

Klik om de afbeeldingen te vergroten. De Wise heeft de Barton.

3 likes