Ik heb ooit van iemand (weet niet meer wie) hier op het forum een Barton strap (rubber) overgenomen. Dat is een ontzettend fijne band omdat hij dun, kort en elastisch is. Nu heb ik hem wel zien staan bij Barton (Elite Silicone) maar ze zijn best aan de prijs, en dan komt er ook nog eens een bak verzendkosten overheen. Ik heb de zwart groene maar ik zou graag een zwart-zwarte hebben. Ik heb als voorbeeld een oranje-zwarte geplaatst zodat je kan zien dat de band uit twee lagen bestaat en vrij dun is. Ook is dit ruber vrij elastisch zodat je hem bij het sporten iets strakker kan doen zonder dat je pols afgeknepen wordt. Tot slot is de kortere versie ideaal omdat je dan minimaal band overhoudt (18cm pols / 38-42mm horloge)
Is er een merk dat vergelijkbaar spul maakt? Of is er ergens in NL een Barton dealer (niet kunnen vinden)?
Dank.
Ik weet niet of een link mag, maar ze staan bij bartonwatchbands op de site. Ik sta open voor alternatieven die net zo dun en elastisch zijn (en goed natuurlijk). Mijn zwart-groene zit fantastisch, maar je ziet toch net dat groene randje… Dan liever een oranje randje en het liefste een zwart randje…
Ik heb ooit een paar van deze Samco bandjes gehad en ze zijn prima van kwaliteit als je van siliconen houdt. Ik vind het niet fijn op de huid, is persoonlijk. De “keepers” vond ik te breed en lomp.
Wel even duidelijk stellen: het zijn siliconen bandjes, geen rubber!
Ja dank.
FKM zit op mijn grotere duikers prima, maar op mijn nieuwe lichte CW 38mm is het te dik en te stug waardoor het minder lekker zit en niet mooi valt. Dus vandaar deze Barton optie voor dit horloge.
Ben altijd een beetje huiverig met goedkope siliconen bandjes. Ooit een een wat goedkopere (binnensmonds sprekend) smartwatch gehad. Werd keurig netjes in de kleine lettertjes geadviseerd om m niet langer dan 3 uur per dag te dragen ivm de stoffen die in het bandje zaten…
Zou ook absoluut nooit zoiets bij Ali bestellen. In China gaan ze toch iets anders om met de stoffen die in producten zitten…