Mijn horlogekist is aan vervanging toe en nu wil ik een nieuwe gaan kopen als verjaardagscadeau.
Alleen ik zoek iets wat niet echt makkelijk te vinden is.
Opbergruimte voor 4/6 horloges
Een lade/plek voor het opbergen van bandjes/armbandjes.
De kussentjes moeten zwart zijn en niet beige i.v.m het vies worden van de kussentjes (heb nu beige kussentjes).
Ik hoef niet meer opbergruimte voor horloges want doe nu al jaren met een kistje waar 6 horloges in kunnen. Ben toch niet van plan om ooit meer dan 4/5 horloges te bezitten.
Ik kwam dit tegen alleen zit dit bedrijf in Amerika en zijn de verzendkosten een beetje te hoog. Het geeft wel een idee van wat ik zoek en mooi vindt.
Misschien weet iemand een mooie doos die aan mijn wensen voldoet of weet iemand misschien een persoon die dit soort horlogekisten kan maken?
Op de Rikketik staat een Duitser die hele mooie kistjes heeft in (imitatie, maar goed gedaan) wortelhout.
Het zijn wel kistjes van10 plaatsen, maar ze hebben nog een fijne lade onderin om horlogebandjes enz te leggen.
Aan de admin: kan zijn dat ik per ongeluk een vlagje heb aangeraakt. Negeren dus. Ik zit hier op een tablet te klooien
@vhv Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit als je voor de groen/zwarte gaat…
Ga ik zeker overwegen te bestellen want is precies wat ik zoek.
Staat wel AVI-8 op maar daar valt misschien nog wel wat aan te doen
@Rmen9. Dat is een hele mooie kist maar is echt te groot voor mij
@Marc_B1 Thanks voor de tip. De rikketik is inderdaad een goed evenement om naar zoiets opzoek te gaan.
Heb de groen/zwarte ook thuis staan nu, best leuk kistje maar dat AVI-8 zit erop gelijmd, best wel stevig helaas.
Het vakje voor de banden en schroevendraaiers is wel ideaal en dat voor een paar tientjes
Ben momenteel niet thuis dus kan het niet met zekerheid zeggen maar naar mijn gevoel was de deksel best wel hoog waardoor het glas ook een stuk hoger zit, als je er bovenin keek lagen de horloges best wel diep.