Hulp gevraagd Casio Mini Oak GMA-2100S voor de vrouw

Hallo allemaal,

In het kader van een nieuw vakantiehorloge ga ik voor mijzelf komende week de Casio G-Shock GA2100 Full Black ophalen.

En dacht dat het dan ook leuk was vrouwlief te verrassen met een Casio Mini Oak GMA-2100S. Dan heeft zij ook een vakantiehorloge en hoeft ze haar duurdere spul niet mee te zeulen. Scheelt weer een hoop kopzorgen voor mij op vakantie.

Ik vind het echter lastig om een kleur te kiezen. Dit zijn de beschikbare kleuren voor de mini Oak voor de dames:

En hier nog een review filmpje van Jenni Elle.

Roze vind ik te roze. Dus eigenlijk blijven zwart, wit en beige over. Maar de keuze welke vind ik lastig. Ben benieuwd wat jullie voor jullie vrouw zouden kiezen en waarom.

• Zwart
  • Wit
  • Beige
  • Roze

0 stemmers

Bedankt voor jullie hulp in het denkproces.

MvG Ralph

3 likes

De vraag is ook:

Van welke kleur houdt ze?
Wat draagt ze graag aan kleding?

Als ik de kleuren zo zie, lijkt beige mij leuk. Past bij veel, ander kleurtje dan anders en leuke kleur voor een vrouw

2 likes

Ik zou voor wit gaan. Kan ze met meerdere kledingstukken combineren.

1 like

Zwart.

Als ANWB stel op vakantie gaan, wat wil je nou nog meer.

16 likes

Ik zou voor zwart gaan, puur omdat mij die het meeste aanspreekt. Bij witte g-shocks had ik zelf dat de binnenkant verkleurde (door zonnebrand, parfum etc), niet dat je dat aan de buitenzijde zag. Maar wit en beige vind ik ook niet lelijk. Roze valt voor mij af, ben niet zo’n meisjesmeisje :sweat_smile:

4 likes

:joy::ok_hand:

2 likes

Ik een beetje bijleggen en upgraden naar de onderstaande. Je doet vrouwlief toch niet tekort met een quartz shitter…

7 likes

Dat is ook mijn gedachte bij wit. Dat slaat binnen no time geel/bruin uit.

2 likes

Mijn vrouw heeft de witte Baby G van me gekregen voor de vakantie en is er zeer content mee.

Lichtelijk bezopen om met een Rolex op vakantie te gaan.
Tenzij je natuurlijk graag rondloopt in een kevlar smoking.

2 likes

Ja dat vind ik ook vandaar mijn idee om G-Shock CasioOaks te halen.

1 like

Prima keuze hoor.
Oh, dat wit verkleurt niet meer bij de nieuwe types, na 2 jaar nog niet ieder geval.

1 like

Ja dat vond ik ook wel tof aan de zwarte versie voor dames.

Jullie denken teveel aan jezelf. Beige is chique met de gouden indexen en goed te combineren. Staat ook mooi op een gebruinde arm (vakantiehorloge).

1 like

Koop die roze voor jezelf, dan ben je wel baas :v:

Geef je de zwarte aan je vrouw

2 likes

Ik draag zelf al bijna de hele zomer de roze. Die is overigens niet heel erg roze, maar eerder iets tussen oud-roze en pinkish.

Geen verkleuring ondanks veel én actief buitenleven, en de band is soepeler en zachter dan die van een standaard Square G-shock of Baby-G.

2 likes

Die heeft de rozige ook. Ze zijn overigens bij allebei pink gold. Past wmb bij alle kleding die je casual zomers zou kunnen noemen

@Stefanmol ik heb overigens lang getwijfeld tussen de beige en de roze.

1 like

Dat is waar, maar TS geeft aan dat roze op voorhand afvalt.

Okee, ik had niet door dat @RLC het horloge ook zelf zou dragen.

7 likes

:joy:

:rofl: