Ofwel, ik heb nodig Eerste Hulp Bij Zoektocht Naar Dames Horloge.
Mijn vrouw is over 2 week jarig en het lijkt me leuk om haar te verrassen met een horloge. Maar ik kan wel wat hulp gebruiken bij de zoektocht.
Op dit moment draagt en heeft ze 1 horloge, een Maurice Lacroix dameshorloge die ze een jaar of 5 geleden van mij heeft gekregen. Rechthoekig, klein, stalen band, zwarte wijzerplaat.
Dat is ook wel een beetje haar smaak. Geen goud, niet groot, stalen band. Wijzerplaat kleur kan ook wit zijn.
Geen schijn van kans dit Seiko-setje blijft onafscheidelijk in voor- en tegenspoed
Op marktplaats komen regelmatig hele mooi Seiko vintage lady’s voorbij. Good luck.
Mogelijk, dat er antwoorden tussen zitten, die gegeven zijn vanuit het mannenstandpunt. Als jouw vrouw een pietsje is als de mijne kan ik het gelijk maar beter direct zeggen: die antwoorden zijn zo goed als waardeloos.
Tip: ga met je vrouw eerst eens gezellig saampjes een stel horlogewinkels binnen, trakteer tussendoor op koffie en gebak, pols haar mening en smaak, overtuig haar a b s o l u u t nergens van en koop naderhand het horloge WAT ZIJ WIL. Ik zeg dit om je relatie te redden.
Je was gewaarschuwd, he!