Het volgende doet zich voor; ik heb een leuke Garmin Instinct 1 overgenomen en wil nu data uitlezen via GarminConnect.
Zodoende;
Garmin Express gedownload zodat ik op laptop e.e.a. inzichtelijk zou moeten hebben
De Instinct gekoppeld en gesynchroniseerd, gaat allemaal goed.
Vervolgens naar de internetpagina van Garmin Connect gegaan, ingelogd en daar staat de Instinct maar geen enkele gegevens beschikbaar??
Ik zie wel de instellingen v.w.b. lengte, gewicht etc, dus er is connectie maar ik krijg verder geen data.
Ik heb inmiddels alles geprobeerd maar het lukt me niet…
Ook op telefoon geen gegevens helaas.
Ben er een paar dagen mee doende geweest maar kom er niet uit, help!
Al gedaan, en werkt qua toevoegen en synchroniseren ook prima, ook v.w.b. Express op de laptop, dat stuk zit wel goed.
Vervolgens via GarminConnect (of telefoon) de data (stappen, calorieën) etc inzien werkt helaas niet.
Je zou zeggen dat als je de selectie op je garmin ziet, je dit ook in connect moet zien. Ik verwacht dat synchroniseren niet goed gaat. Met andere woorden: horloge verwijderen uit garmin connect. Beiden opnieuw opstarten en daarna watch toevoegen. #andersweetikhetniet
Ik heb zojuist een chat met hen gehad, mogelijk zou het kunnen dat “activiteiten tracken” op het horloge niet aan stond (volgens mij wel ) maar het advies om morgen in te loggen op Connect, dan zou alles inzichtelijk moeten zijn
Heel vreemd. Ik heb heel wat kennissen die met Garmin werken en dit probleem heb ik nog nooit gehoord. Heb je via Google al eens naar gelijkaardige vragen gezocht? Soms heb je maar 1 iemand nodig die hetzelfde voor had.
Ja, dat klopt allemaal, opnieuw aangemeld, horloge gereset, alles doet het lijkt het goed, maar geen data inzichtelijk. Ben nu wederom met Garmin aan de chat
Inderdaad al flink gegoogled, maar kom telkens op hetzelfde; opnieuw koppelen, resetten, etc, maar alles gedaan, en t/m synchroniseren gaat het prima, raar genoeg wordt het horloge (incl. serienr) wel gezien door Connect (op laptop) maar er komen geen gegevens tevoorschijn, stappen, hartslag, dagelijkse gegevens, niets…
In het kader van stomme vragen stellen: het klinkt bijna alsof je connect app gekoppeld zit aan een ander account. Neem aan dat je dat al gechecked hebt? Wellicht ooit een oud account gehad?
Ik heb eigenlijk nooit gezien dat na het syncen data niet in Connect komt. Wel in het verleden wat spotty verbindingen met Garmin Edges, maar dat werk nu eigenlijk ook altijd wel.
Dat blijkt niet zo’n stomme vraag
De oude eigenaar had ‘m nog als vindbaar staan in zijn telefoon, en daarmee was voor mij niets inzichtelijk. Dus toch een oud account…
Garmin tipte me dat de Instinct nog gekoppeld was aan het account van de vorige eigenaar.
Iedereen; bedankt voor de tips en het meedenken, wellicht heeft een komende Garmin eigenaar wat aan deze post