Ik heb dit nu al 3 keer gelezen en snap nog steeds niet hoe het moet.
Nou succes, ik zou zeggen lift off gently en inderdaad even goed fotograferen en ff kijken of er geen veertje in zit.
Ik leer nog erg veel en kom pas net kijken op dit vlak maar het is toch Onbegrijpelijk eigenlijk dat zo een onderhoudgevoelig onderdelen zo lastig is gemonteerd.
Best een probleem hoor, je weet nooit of een Slagje teveel betekent dat er een pallettje uit je schoefdraad valt of er een ander onderdelen samen met je borg is gecombineerd.
Beetje warrig verhaal idd, ik denk dat ik het begrijp
Bemoedigende woorden!
Tja…
Ik neem de gok gewoon tegenwoordig.
En om bemoediging erbij te halen.
95% slagingskans als je maar rustig aan Slagje voor Slagje werkt en vastlegt wat je doet.
Zelfs Watchguy, die normaal vrij uitgebreid verslag doet van een onderhoudssessie, geeft hier niets aan over het verwijderen van de stift.
Vreemd toch? Onder zijn verhaal staan vragen waar hij antwoord op geeft. Drie keer raden op welke vraag hij GEEN antwoord geeft😂
Je moet inderdaad dat U vormige onderdeel losmaken. Soms lukt het om de beide schroeven zo ver mogelijk los te draaien, dat ze er net niet uitvallen. Soms heb je pech en kan je het onderdeel los halen. Montage is goed te doen gelukkig, als het kroonrad maar niet naar beneden achter de wijzerplaat valt.
Ik ga het proberen! Dank je
En misschien een beetje barbaars, maar als je de opwindstift vastklemt en de kroon er af draait? Komt het uurwerk toch ook uit de kast? Of is dit vloeken in de …
Het is gelukt. Blijkt eigenlijk heel eenvoudig. Gewoon een palletje in de driehoek die alles op zijn plek houdt.
Bedankt iedereen voor het meedenken🙏🏼