Hulp gevraagd, horloge voor mn vriend

Hallo allemaal,

Misschien kunnen jullie mij helpen met het volgende:

Mijn vriend en ik zijn met kerst een jaar bij elkaar, en dus wil ik hem een leuk cadeau geven. Door een meevaller heb ik ook nog een redelijk bedrag ter beschrikking., Nou wil het zo zijn dat mijn vriend gek is op horloges en al een hele tijd geen nieuwe meer heeft gekocht. Dus leek dat mij een leuk cadeau. Alleen: ik heb er echt absoluut geen verstand van. Ik weet wel wat hij mooi vind:

  • Een leren bruine band
  • Een vrij grote klok (rond)
  • Hij heeft het er wel eens over gehad dat sommige horloges zichzelf kunnen opwinden. Vond hij gaaf,
  • Hij vind die sluitingen die je met een soort clip (of hoe je dat ook noemt) gebruikt, erg handig. Dan slijt het leer minder snel ofzo.

Vergeef me aub het gebrek aan vaktermen. Willen jullie me asjeblieft een beetje op weg helpen? heb geprobeerd het zelf te zoeken, maar raak een beetje verdwaalt.

Mijn budget is trouwens max 600 euro. Kan ik wel wat mee toch?

alvast heel erg bedankt!!

groetjes, Susanne

Ja uhm tja mischien een Maurice lacroix, weet alleen niet zeker of daar modellen van zijn binnen het budget van 600, hoe dan ook er zitten hele mooie horloges tussen.

Beter bereid je het lijstje uit, je zoekt dus een automaat met ledere band met clipsluiting, maar er zijn nog veel meer optie’s:

Moet hij sportief zijn of juist klassiek?

Wat voor werk doet ie, als je op kantoor werkt of je werkt op een boor-eiland, voor het laatste moet je natuurlijk een robuuster model hebben.

Waterdicht? duikhorloge? toeters en bellen?

Ja is nog moeilijk, smaken verschillen zo erg veel!

Bedankt voor je reactie!

Hij houdt volgens mij meer van klassiek, niet te trendgevoelig want ik wil dat hij t over 10 jaar nog mooi vind.
Hij werkt in een winkel, af en toe moet hij wat dragen maar dan doet hij eigenlijk altijd zijn horloge af.