Hulp gevraagd keuze dresswatch

Misschien is zo’n Orient Bambino iets?

4 likes

De Bambino’s in 42mm zijn dan wel leuk.
images (6)
images (5)
images (4)

7 likes

Met zo eentje kan je niet verkeerd doen. En 42mm is al gigantisch, tenzij die vriend polsen als boomstronken heeft. Leuke kleurtjes ook. :v:

1 like

Ah goeie optie, ik dacht dat die bambinos altijd maar 38mm waren👍🏼

1 like

Oriënt bambino zijn mooie horloges.
Stijl elegantie en kwaliteit

1 like

Deze staat hier op het forum.

2 likes

Panerai is het beste voor flinke polsen

6 likes

Heel gaaf ding

1 like

Ik vind in dat geval die Seiko wel wat hebben.

Gaat alleen niet lukken voor ca. €300.

Wel erg mooi!

Deze tip heb ik in een soortgelijk topic aangereikt gekregen omdat ik ook vrij forse polsen heb en iets wilde voor de nettere gelegenheden :slight_smile:

Ik moet zeggen, het horloge verveelt nooit!

2e hands voor 150 euro kunnen vinden, fullset. Dus het zou binnen het budget moeten kunnen lukken

9 likes

Ook een hele mooie, draag je m ook wel eens op leer?

1 like

Ik heb geen horloges op leer. Persoonlijk draag ik veel liever al mijn horloges op staal.

Al denk ik dat een zwarte leren band prima zou kunnen staan.

1 like

43mm is geen dresser meer, zeker niet in deze tijd. De gemiddelde duiker is nog kleiner

Waar je naar kan kijken is 1tje van de Seiko cocktail time, tweedehands waarschijnlijk, komt zo af en toe hier wel op het forum voorbij. Ietsje groter dan de standaard dresser, maar mooi startpunt.

Deze nog wel kunnen vinden, plus nog een code kom je al heel dichtbij de 300,-

1 like

Misschien daarom

Een uitzondering maken

1 like

Wie zegt dat iedereen maar met de tijd of hype mee moet gaan…
Kwestie van smaak en daarbij maakt dat 3mm groter of kleiner, niet bepaald of het een dresser is.
Voor iemand met een pols van 21mm zou dat best wel eens mee kunnen vallen toch

2 likes

Timex X Todd Snyder automatic

6 likes

een ieder moet zeker zijn of haar ding doen, maar als je echt een dresser zoekt in 43mm, ik denk dat ze geen eens gemaakt worden :slight_smile: je kan het wel willen, maar als het niet bestaat wordt het lastig. De trend de laatste jaren zijn ook kleinere dials

LNG-516

Doe ik ook even een mening :slight_smile:

Deze horloges zijn 47.5mm met imo de looks van een dresser. Op mijn 20cm polsen zou ik heel graag zo’n handopwinder zien onder een net overhemd.

Lijkt mij een fantastische combi!

• Prima optie!
  • Toch te groot!
  • Mwah
  • Doe maar niet
  • Je bent gek!
0 stemmers
1 like

bepaalt

nee dat gaat vooral om het ontbreken van bepaalde complicaties maar daar is al veel over gediscussieerd.

niet eens

komt heel dicht in de buurt.

2 likes