± 1500,- staal, groot en stoer.
Ik weet precies wat jij nodig hebt:

ook met zwarte wijzerplaat te krijgen.

een omega seamaster 300m chrono diver 
± 1500,- staal, groot en stoer.
Ik weet precies wat jij nodig hebt:

ook met zwarte wijzerplaat te krijgen.

een omega seamaster 300m chrono diver 
Wat voor een uurwerk zit in die omega seamaster chrono, en is dat een even goed als een coax? Ik vind het zelf zonde om 2500 uit te geven voor een omega, en dan heb ik nog geen coax.
Vraag 2: zijn deze 1500 Euro? Waar dan? Ik zie ze alleen voor 2680 Euro!!
Hoor graag van je!
Jasper
Een Nabucco zonder chrono (is mooier vind ik persoonlijk) vindt je onder de €1000. Even e-bay checken
geen cal 2500. Ik ben super tevreden over dit horloge 
En nieuw kosten ze inderdaad een kleine 3000
maar tweede hands zijn ze te vinden tussen de 1500 en 2000
Allemaal bedankt voor de Hulp en meningen 
ff een update ik ben vandaag bij de juwelier geweest en heb een soortgelijke
invicta omgehad…sjesus wat een klok!! 53mm bij 21 hoog wel erg mooi
ik twijfel nog steeds… heb de 5216 laten komen uit de US wil hem toch in het echt zien. deze is iets lager 18mm dus ik verwacht hem begin volgende week bij de juwelier te kunnen passen
maar nu kom ik hem dus op ebay tegen
http://cgi.ebay.com/INVICTA-5216-MENS-SPECIALTY-RESERVE-BRACELET-WATCH-/360288903617?pt=Wristwatches
scheeld nogal hier kost ie $500.- dus dat is volgens mij €390.- 19% belasting en €25 kosten ofzo ? dan zou ik hem dus voor €500.- hier hebben ipv €999.-
wat denken jullie is zoiets safe om te doen ?
Pascal
Dat moet je helemaal voor jezelf uitmaken of het safe is.
De zending is niet verzekerd dus zit er altijd een risico aan.
Aan de andere kant vind ik het persoonlijk niet netjes om een juwelier alle mogelijke moeite voor je te laten doen en dan alsnog op E-bay te gaan kopen.
nieuw kosten ze inderdaad een kleine 3000,-
maar tweede hands omega smp300 chrono divers zijn er wel te vinden tussen de 1500 en 2000. 
Oei, als je het de juwelier al gevraagd hebt is het idd niet zo netjes. Als 't vrijblijvend is, kun je er nog onderuit komen. Maar netjes is anders.
Kwa veiligheid. Met PayPal is er een zekere mate van aankoopdekking. Het risico vind ik hier wel te overzien.
Helemaal met je eens!! En zo zijn er nog meer pracht modellen van Omega…de flightmaster op het forum bv…door Ferrie helemaal onder handen genomen…
http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,221988
Als ik de centjes had…
Groet, Justin
hoi
ik heb alleen gezegd dat ik hem graag wou zien… en dat ik nog niet zeker wist of ik hem wel wou kopen. omdat ik het ook nogal ongemakkelijk vind om als je dan gaat kijken te moeten zeggen dat het het toch niet helemaal is en je de klok
dan toch maar koopt.
Maarja los daarvan… een verschil van €500.- in de ene hand… en niet netjes in de ander 
ben ik nou echt zo slecht dat dat voor mij een lastige keus is 
Groet Pascal
Als je hem in het echt ziet ben je verkocht, echt!!
een paar mooie foto’s.
http://www.flickr.com/search/?w=all&q=iNVICTA+SPECIALTY+RESERVE+BRACELET&m=text
Super he 
kan niet wachten hoop dat ze me morgen bellen 
Tnx Hite ook voor de PB
Groet Pascal
dat zie ik als vrijblijvend op zicht, dus hoef je em idd niet te kopen.
als het een klein prijsverschil was, zou ik em bij hem gehaald hebben. Maar een prijsverschil van zowat 50% gaat me wel erg ver.
Nee als ik 500 euro voor hetzelfde product zou moeten betalen
deed ik het ook niet.
is in mijn ogen niets mis mee.
het gaat tenslotte bijna altijd om de centen.
dus als je zo slim bent om de 500 eu in je zak te houden
mijn zegen heb je.zou ik zelf ook doen.
Vriendelijke groeten.
N.Visser.