Hulp gevraagd op Uhrforum.de

Hi all,

Ik zou graag een aanbieder van een Rolex op uhrforum.de willen benaderen, maar ik heb daar geen account. Is er iemand die wel een account heeft daar en bereid is me hiermee te helpen?

Grt,
Jan

Pb me maar!

Inmiddels met hulp van diverse mensen op dit forum een prachtige Rolex aangeschaft op Uhrforum.de! Bedankt Hidde, mooieklokjes, Glenn en Krabong. Dit maakt een community zo waardevol en fantastisch om te zien dat ook nieuwelingen zo worden geholpen. Grote klasse.

(tu)
maak je er nog wel even wat foto’s van? :slight_smile:

Gefeliciteerd! Goed bezig mannen :~ Inderdaad, ben benieuwd naar de foto’s maar die zullen wel volgen bij binnenkomst :wink:

(tu)

Hij is prachtig. Ben benieuwd naar je foto’s als hij er is. (tu)

Goed geregeld :slight_smile:

Net betaald, dus zal ergens volgende week arriveren. Ik maak uiteraard een topic met foto’s aan in de Nieuwe Aanwinsten sectie :slight_smile: Nogmaals dank, allen!

Aerschtuner Schreef:

Net betaald, dus zal ergens volgende week
arriveren. Ik maak uiteraard een topic met foto’s
aan in de Nieuwe Aanwinsten sectie :slight_smile: Nogmaals
dank, allen!

Top man! Je runt lekker zeker de laatste tijd op Stars.:wink:

Haha, Dreski! Stars kostte me altijd alleen maar geld. Deze aankoop is gewoon verdiend met keihard uren butsen op de zaak :slight_smile:

Stomme vraag, hoezo is het niet mogelijk om daar een account aan te maken dan?

xanderx Schreef:

Stomme vraag, hoezo is het niet mogelijk om daar
een account aan te maken dan?

is niet onmogelijk. moet je alleen n soort motivatiebrief schrijven en daarna afwachten of je toegelaten wordt. tegen die tijd kun je achter t net vissen.

Aerschtuner Schreef:

Haha, Dreski! Stars kostte me altijd alleen maar
geld. Deze aankoop is gewoon verdiend met keihard
uren butsen op de zaak :slight_smile:

Dan is hij nog veel specialer.(tu) Ik speel ook niet veel meer. Alleen toernooien en dat is ook gruwelijk moeilijk met al die Russen tegenwoordig die er niets van snappen.

Thanks!

Grappig systeem.