Hulp gevraagd Rolex 6294 op MP

Beste mede leden,

Graag jullie hulp hierbij.

Deze Rolex wordt aangeboden voor een ruil met mijn Chopard

Voor mijn gevoel klopt het niet helemaal, vooral de lunette bij dit model. Maar weet er te weinig van…

Wat valt jullie op? Klopt het horloge?

Alvast bedankt voor het meekijken en -denken.

Het is een oud ding met handopwinder.
Geen populair model. Nu is een copard dat ook niet :wink: maar wellicht is die wel mooier dan deze Rolex.

Voor zover ik kan zien wel legit. Of de bezel klopt weet ik niet. Voor de '70’s zijn er wel meer afwijkende wijzers en bezels gebruikt. Daarna werd 't wat consistenter en vooral nu bekender

1 like

Bijna allemaal wazige foto’s…ik weet het niet zo. (behalve deksel en uurwerk op andere achtergrond?)

1 like

Slechte beelden idd. De oxydatiesporen bij de geopende kast stellen mij in eerste instantie niet echt gerust.

1 like

Ik snap het niet waarom je geen betere foto’s maakt als je een horloge van duizenden euro’s verkoopt. Als ik uit de losse pols een geestig plaatje schiet met mijn iPhone 5 komt er al iets beters uit. edit: Ook jouw punt inderdaad hieronder @HorloG de discrepantie tussen wél het achterdeksel kunnen openen, maar geen fatsoenlijke foto. :thinking: :thinking:

Het wekt bij mij altijd enige verdenking op.

Helaas heb ik verder weinig inhoudelijks te melden. Excuses, HaikoM.

edit: @Flipperkast hieronder, fantastisch punt. :+1:

1 like

Wel het gereedschap om de caseback te verwijderen maar niet in staat zijn een scherpte foto te produceren, bijzonder. Kast is volgens mij helemaal rond gepolijst. Daarnaast is het bi-color, en een handwinder.

Tenzij je een zeer aftandse Chopard hebt om mee te ruilen, zou ik dit niet zo snel doen…

2 likes

Regel 1
Wanneer iemand iets te ruilen aanbiedt wat hij zelf ook te koop heeft, geraakt hij het aan de straatstenen niet kwijt…

No deal

3 likes

Bedankt voor alle feedback👍

Case closed! Ik ga het niet doen

2 likes