Hulp gevraagd: Seagull 1963

Laat maar weten als t zover is…

1 like

@Jaroen… een horloge voor jou!

1 like

Haha deze chinees en forumlieveling stond lang op mijn wensenlijstje maar hij kan echt mijn maximaal bewijzerde Speedy automatic niet verslaan!

Oftewel dat wordt eenmaal dragen en dan de kist in! :neutral_face:

Om 00:00 brak de laatste dag van dit jaar aan…en kijk dan toch eens: uren wijzer, minuten wijzer, datumwijzer én chronowijzer op 12:00 positie!!! :heart_eyes:

Wat wil een watch nerd (behalve dan die gevul…never mind :blush:) nog meer???

4 likes

Dat ook de dag correct staat? :wink:

Geen zorgen, de (nieuwe) dag verschijnt wat later zo rond 00:15 :wink:

Ook ik kon de 1963 niet weerstaan :wink: Ik heb er eentje bij Ed besteld (38mm, plexi) hoewel ik zag dat Watchunique in Nederland ze ook verkoopt. De reputatie van “hked” heeft mij een beetje overtuigd. Bovendien vind ik “zijn” wijzerplaat mooier dan de “originele” versie (hoewel ik heb begrepen dat je over origineel een hele boom kunt opzetten).

Deze heb ik besteld (plaatje van hked op WUS):

Nu natuurlijk wachten of de douane hem onderschept; dan heb ik gewoon pech.

7 likes

Top! Die gouden chapterring is zo gaaf bij die van Eddie Tse!

1 like

Ik heb heel lang getwijfeld tussen de blauwe en gouden wijzers, maar ben toch voor goud gegaan. Een crèmekleurige wijzerplaat was eigenlijk de enige optie voor mij; Panda is heel leuk maar wijkt voor mij te ver af van het origineel.

En hij is binnen :slight_smile:

11 likes

gefeliciteerd! Mooie klassieke chronograaf.! Veel plezier ermee.

1 like

Met zichtbodem?

Mooi man gefeliciteerd :thumbsup:

Heel mooi, die wil ik ook ooit nog eens kopen.

Ja inderdaad. Ik heb daar nog wel over getwijfeld omdat het minder “origineel” is, maar het oog wil ook wat :slight_smile: