Hulp gevraagd tweedehands Tag Heuer Carrera Calibre 5

Ja je moet de boel toch wat promoten en ik hou in het midden waar ze voor zou moeten/kunnen gaan!

1 like

Deze jongen is klaar met Rado voorlopig :yum:

2 likes

Misschien dat deze nog te koop is?

Tweedehands idd om de servicefactuur vragen, ben benieuwd of die aanwezig is. Anders zeker niet doen.

Hoi Sanne,

Zoals eerder geschreven leuk kado idee. Als deze verkoper geen facturen kan overleggen van de zeer betrouwbare dealer waar hij/zij het horloge heeft gekocht dan zou ik zeker laten gaan. Dan wordt zonder doos en papieren wel wat verdacht voor een vrij jong horloge.

Overigens zou ik me verder niet zo’n zorgen maken om originele doos en papieren. Je vriend gaat dir horloge niet meer verkopen (neem ik aan) dus qua waarde doet dat niet zo heel veel.

Wellicht staat het hier aangeboden horloge nog te koop en kun je die prijs nog wat omlaag krijgen. Dan kun je gelijk persoonlijk het horloge afhalen, scheelt een hoop stress met verzenden ook.

Sorry, door privé zaken even wat minder op het forum geweest. Deze is nog beschikbaar en bij interesse, stuur me een berichtje. Facturen en aankoop/garantiekaart alles erbij. Ik zal 'm zo even uppen ook :slight_smile: