Ik ben sinds april 2019 lid, heb me voorgesteld, heb op wat topic gereageerd, heb al iets gekocht, gecommuniceerd met leden, maar mijn account blijft op “Je lidmaatschapsverzoek is tot nader order on-hold”.
Geen idee waar dat over gaat maar je hebt nu ‘Trust Level 1’ en dat gaat vanzelf veranderen als je actief (actiever) mee blijft doen! Wanneer en hoe laat precies? Geen idee en niemand gaat je dat kunnen vertellen. Gebruik de zoekfunctie maar eens. Het is een veelgestelde vraag.
Oh enne, tot die tijd kun je je handel kwijt op Marktplaats…
Het is een veelgebruikte reden om (even) lid van HF te worden. Iets verkopen en vervolgens weer door. Om die reden is het systeem bedacht dat je eerst voor een langere periode een soort van actieve bijdrage moet leveren, moet meedoen op het forum. HF is nl. geen marktplaats. Ik heb het niet verzonnen hoor. Don’t shoot the messenger.
Je moet zo snel mogelijk een paar topics openen.
Voorbeelden van topics die nog niet bestaan:
Show je horloge in een berg aardappelpuree.
Het draag je horloge andersom topic.
Het dump hier je blije bakkes selfie met je horloge topic.
Duikers in de cola.
En als klapper op de vuurpijl, succes gegarandeerd, open een topic met de naam Rolex erin. Dat levert gegarandeerd veel reacties op.
En gaan we die ‘gasten’, die zich hier zelden ophouden, maar wel het blauwe gedeelte als een Marktplaats gebruiken en vervolgens nergens meer op reageren of iets van zich laten horen, aan de schandpaal nagelen?
Je vergeet dat je van twee walletjes kan eten door Seiko er ook bij te betrekken, bijvoorbeeld door te zeggen dat één van de twee altijd beter is.
Met een beetje dagelijks lezen en soms reageren, is dit qua tijd al behoorlijk ruim om het beoogde trustlevel te halen. Tenzij het weer is teruggezet, is TL2 genoeg.
Was ook iets wat ik mij af vroeg
Ik ben AL (let op) dik 2 weken lid.
Ik zou dus al lang !! level 11 moeten hebben begrijp ik.
maar begrijp de bedoeling wel. . . . en terecht dat ze dit zo hebben ingesteld.
het zal voor mij dan denk ik 23 jaar gaan duren voordat ik een level opschuif. ik ben niet zo’n babbelaar.
en om nu allerlei onzin te gaan verzinnen om dat te halen… neuhhh