Rolex, Omega, Tudor en nu een prachtige Sinn 104 om de pols waar ik echt van geniet. Maar het blijft kriebelen en het kriebelen wordt erger het begint te jeuken. Dus toen de pijlen gericht op een Datejust. Wat advies hier op het forum ingewonnen @HanDavinci thanks! Dus de datejust gepast en wat denk je helemaal niet noppes nada. Daar zat ik dan helemaal gedesillusioneerd.
Nog enigszins beduusd voor me uit te staren zegt de verkoper van S&C zal ik even wat voor je ophalen en hij komt terug met een Tudor 41mm. Wat een horloge man man man liefde op het eerste gezicht maar ik wist ook direct dit gaat hem nooit worden. Dit kan niet onder een overhemd. Dus ik loop de zaak uit en zeg dat ik de volgende dag terug kom.
Nieuwe dag nieuwe kansen. Mijn vrouw ging vrolijk shoppen dus kon ik in alle rust even terug. Daar werden een aantal modellen voor mij klaargelegd waaronder de Black Bay 58 op keer en de Rolex Air King. Wel wel wel we got ourselves a fight ladies and gentlemen. Te beginnen met de Tudor 58 om de pols en ik dacht serieus echt alleen maar dit is gewoon perfect ik hoef hier niks meer aan te doen wat een plaatje wat mooi en de klik ja die was er he de klik met de klok waar iedereen het over heeft.
Afijn en toen de Rolex Air-King om de pols. Niet een heel gangbaar model maar ik was sprakeloos net zoals bij de Tudor 58. Wellicht een hele vreemde keuze tussen deze twee horloges maar ik zat alleen maar te kijken hoe die wijzer rond ging en gebiologeerd naar het groen te staren wat mooi, wat mooi.
Ik heb jullie hulp nodig wat zeggen jullie ervan de Tudor of de Rolex. Budget tussen de 2 is geen issue ik heb een mooi jaar gehad en wil mijzelf belonen met 1 van deze klokken. Alvast bedankt voor jullie input😅
Ik zou toch voor de rolex Air king gaan. Hij is anders dan andere rolexen, ik vind de groene seconde wijzer heel gaaf.
De tudor oogt voor mij als een wanna be vintage sub. Die grote kroon gebruikte rolex ook aan het begin van het sub-tijdperk. Lijkt alsof de machines nog niet afgeschreven waren. Ook de ‘tritium’ markers nagemaakt.
Beide goede kwaliteit maar ik vind de rolex origineler
Bij deze twee zou ik voor de Tudor gaan: mooie warme kleuren maar toch een stoere uitstraling, staat goed op zowel staal als leer. Succes met je keuze.
Thanks allemaal tot nu toe. Diep diep van binnen was en is het echt liefde op het eerste gezicht voor de BB58. Meerendeel bevestigd wat ik zelf ook voel😅.