Hulp gevraagd....

Is niet robuust…

De Ultra wel

Ah inderdaad. Wel een dure grap voor een tril melding. En dat is ook geen echt horloge zoals TS zoekt.

1 like

Iedereen moet eerst die fase van de smartwatch door denk ik om erachter te komen dat het al snel irritant is om altijd bereikbaar te zijn.

Ook ik heb die periode gehad. Eerst de meldingen uitzetten en daarna helemaal geen smartwatch meer, uitgezonderd sporten.

1 like

Ik ben meteen naar deze fase doorgegaan:

en denk wel dat ik hierin blijf zitten.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Mocht je nou per se een smart watch willen, kies dan een mooie: een TAG Heuer Connected.

Maar goedkoper is dus om de smartwatchfase gewoon lekker te skippen.:smile:

1 like

Is het geen idee om je telefoon op trillen zetten?

1 like

Misschien een tweedehands tissot t-touch connect? Of het robuust is weet ik niet, want het t-touch screen scherm lijkt me juist gevoelig.

1 like

Kan wel verbinden met telefoon, maar gaat volgens mij niet trillen bij inkomende gesprekken.

1 like

Volgens de beschrijving op de website van Casio bij ‘Other features’:

Vibrator

Vibration on/off

En anders zullen er vast wel youtube video’s te vinden zijn waar alles uitgelegd wordt👍

Mocht je toch voor een normale horloge moeten gaan, en je vind de casio g shock niks aan? Kun je misschien ook voor de Victorinox INOX gaan.

Ben ik om die reden ook mee gestopt😂

Ik doe deze om wanneer ik bereikbaar wil zijn. Werkt prima en is super om de pols. Wel wat duurder.

Iets vrij robust en goedkoop : Amazfit T-Rex pro
b65189b85a8324e7ce842f52e4e952c146a8b6fb_2_666x500

Ik zelf heb deze in staal en in zwart.
Werkt goed dmv een app.

Citizen BZ1001-86E

citizen bz1006-82e