Ik ben als aanstaand bruidje op zoek naar het ultieme huwelijkskado voor mijn aanstaande: een vintage horloge van ongeveer 1.000 euro. Een aantal jaren geleden heeft hij via dit forum een horloge aangeschaft in een limited edition (bruine leren band met koperkleurige plaat). Ik ben zelf absoluut geen horlogekenner, maar zoek iets met een zwarte leren band en een klassieke plaat. Het is de bedoeling dat hij het horloge dagelijks kan dragen naar werk.
Ja, een vintage voor ongeveer €1000,-… Dat is wel een moeilijke vraag.
Het is nogal persoonlijk, de smaak dan. Misschien kan je op chrono24.com kijken.
Dat is een advertentie site en daar staan een heleboel horloges. Kan je kijken wat er zoal allemaal is.
Je zal vast ook wel advies van anderen op het forum krijgen.
Bedankt voor jullie tips. Ik heb nu in ieder geval een aantal sites waar ik kan gaan kijken. Gelukkig heb ik nog tot september. Het blijft idd lastig om voor iemand anders iets uit te zoeken.
Ik denk inderdaad dat Scorpione De zaak is voor de wat oudere vintage horloges en zijn horloges zijn altijd in prima conditie. Gezellig een dagje Maastricht, wellicht (als voorbereiding op) op de vrijgezellenparty?
Vraag John (van Scorpione) of je man het horloge eventueel bij hem mag ruilen als hij iets anders wil hebben, keuze genoeg daar.