hulp gezocht bij erfenis collectie

Deel je zorg. Is die Seamaster in goeie staat en een beetje een populair model dan heb je best een leuk weekend weg met 1 horloge… ondanks alle issues.

Zou niets overhaast doen in elk geval. :slight_smile:

Dit ja.
Niet reageren op PM’s. Van mensen die wel even langs komen en de hele rommel voor een prikkie meenemen. Gieren zijn het.

2 likes

Handig om wiet mee te kruimelen. Het zogeheten kruimelnageltje. Niet zelden in de metro’s in Amsterdam te vinden aan de handen van jongeren.

Ik heb ook zulke nagels. Klassiek gitaar. :innocent: Alleen rechts, links moet zo kort mogelijk.

Moet ik wel weer gaan spelen, goed voornemen…

5 likes

Multifunctioneel dus, lange nagels!

Dan hoef ik je dus niet te attenderen op het bestaan van Buckethead, een van de meest technische, gevarieerde levende gitaristen?

2 likes

Iemand die een emmer als hoed draagt op het podium hoef ik niet eens meer te horen. Luister 's naar Jacob Quistgaard, of good old Jeff Beck. Die kunnen wat. Al die “fretboardwankers” geloof ik wel.

On topic - die Eterna is (ook) het redden wel waard; weg met die fixoflex…! En een servicebeurt.

1 like

Dan heb je zelf een (weliswaar figuurlijke) plaat voor de kop, Peter! Zal eens zoeken naar de door jou genoemde gitaristen!

Gadsamme :see_no_evil:

Naar Jeff Beck? Da’s een van de twee gitaristen waar Jimi Hendrix tegen op keek. De andere was Clapton.

Beter dan een emmer er op! :grin:

So much for topic-dilution, sorry.

3 likes

uhhh roy buchannon vergeet je tenoemen geloof dat hendrix hem ook als voorbeeld had

En dat niet alleen hij bedankte mooi voor de stones dan ben je groter dan groot in mijn ogen

Sorry mensen is nog niet gelukt was even vergeten dat het Kerstmis is .
wel wens ik iedereen fijne dagen

2 likes

:christmas_tree:

Als je niet weet wie de gitarist Jeff Back is, dan mag je eigenlijk geen commentaar geven.

1 like

:point_up:

2 likes

Je maakt me boos Peter, heel boos :wink:

Die ken ik inderdaad niet.

Ik ben ook heel benieuwd naar de collectie maar ik zou je wel willen vragen om interpuncties te gebruiken in je volgende posts. (Je weet wel, punten, komma’s (en hoofdletters aan het begin van een zin). En ook om geen spreektaal te gebruiken in geschreven berichten. Misschien ben ik een ‘mierenliefhebber’ maar het leest zoveel makkelijker en getuigt ook van wat meer respect naar de lezer. :+1:

6 likes

Het komt nog wel terug…

Na und?