Hulp gezocht bij het vinden van een watch winder!!!

Een collega gaat met pensioen en we willen namens de afdeling hem een horloge winder als cadeau geven. Echter heb ik jullie advies nodig hierin.

Budget is ongeveer 200,-
Ruimte voor 2 horloges is genoeg.
En het belangrijkste is, dat de motor nagenoeg geen geluid produceert tijdens het draaien.

Alvast bedankt voor jullie reactie!!!

2 likes

Zoiets bijvoorbeeld. Misschien dat iemand op dit forum er iets meer van weet.

3 likes

Aanrader. Roogs levert mooie producten, goede kwaliteit, afwerking, stille motor tegen goede prijs. Daarnaast verschillende instelmogelijkheden. Zeker geen China rommel.
Heb er een paar gehad maar verkocht omdat ik ze niet meer gebruikte.

Hiermee zit je sowieso goed in die prijsklasse.

1 like

Roogs! Niet verder kijken. Top product, goede service en veel variaties mogelijk qua kleuren. Die doen!

1 like

@TimoKlinge @RoykeTM

Enorm bedankt voor jullie hulp!!!

Ik heb de bovenstaande besteld :blush:

1 like

Krijg je geen spijt van!

1 like

Heb er 1 voor 4 horloges. Top ding vind ik!
Je hoort hen wel wat, bij mij staat hij gewoon op de slaapkamer, maar niet echt storend.

1 like

Super!!! Ik denk dat mijn collega er ook heel blij mee is. Vrijdag wordt het bezorgd. Ik vind het ook leuk om te geven vanuit ons team. Niemand wist verder een cadeau en ik praat veel met hem over horloges. Hij had alleen maar quartz, tot een paar weken geleden. En hij vroeg ernaar. En gaf toen aan dat hij ook een winder wil.

Ik zei, dat regel ik voor je. Ik ga in april naar een horlogebeurs :rofl:

2 likes

Ik heb zelf modalo, is ook een topmerk en ben er zeer tevreden over. Zitten alleen qua budget wel iets hoger.

1 like