Hallo allemaal,
ik zal me even voorstellen, ik ben bjorn. Sinds kort weer helemaal verzot op horloges, dankzij mijn oma.
Zij heeft me een Edox Les Vauberts Chronograph Automatic 91001 37R GBR cadeau gedaan.
daarnaast heb ik nog een oude seiko 7t32-7c60 Panda in de kast liggen. Mijn jeugd horloge.
Nu kwam ik er recent achter dat deze best geliefd zijn en ik snap wel waarom! Daarom wil ik hem graag gaan opknappen zodat ik ook deze weer kan dragen. Echter ik mis een druk knopje, rechts boven. Ik heb al bij timeparts geinformeerd, welke navraag hebben gedaan bij een seiko onderdelen leverancier. Antwoord: het knopje is niet meer leverbaar en er is ook geen alternatief. Dit wil ik niet geloven, daarom richt ik me tot jullie forum. Ik hoop dat hier iemand is die me kan helpen om aan het knopje te komen.
Verder heb ik ook nog een batterij en een glaasje nodig, dit is via timeparts wel leverbaar maar mocht iemand hier alles kunnen leveren dan koop ik het graag bij die persoon!
Ik hoop dat jullie me willen helpen, ondanks dat ik pas kort (10 minuten) lid ben van het forum.
Met vriendelijke groet,
Bjorn Frissen